مودی گنگا کی قسم کھا کر بتائیں، ہم کاشی کو 24 گھنٹے بجلی دے رہے یا نہیں : اکھلیش

Feb 20, 2017 05:01 PM IST | Updated on: Feb 20, 2017 05:01 PM IST

وارانسی : اتر پردیش اسمبلی انتخابات میں انتخابی مہم آہستہ آہستہ جارحانہ رخ اختیار کرتی نظر آرہی ہے۔ اکھلیش نے کل وزیر اعظم مودی کے بیان پر جوابی حملہ کرتے ہوئے کہا کہ مودی جی جھوٹ کیوں بولتے ہیں؟ ریاست میں 24 گھنٹے بجلی آ رہی ہے۔ اکھلیش نے سوالیہ لہجہ میں کہا کہ مودی جی گنگا کی قسم کھا کر بتائیں کہ کاشی کو ہم نے 24 گھنٹے بجلی دی ہے یا نہیں؟۔

اکھلیش نے بی جے پی پر حملہ کرتے ہوئے امیتابھ بچن سے ایک اپیل بھی کی ۔ انہوں نے کہا کہ ایک گدھے کی تشہیر آتی ہے، میں اس صدی کے سب سے بڑے سپر اسٹار سے کہوں گا کہ اب آپ گجرات کے گدھے کی تشہیر مت کیجیے۔

مودی گنگا کی قسم کھا کر بتائیں، ہم کاشی کو 24 گھنٹے بجلی دے رہے یا نہیں : اکھلیش

قبل ازیں رائے بریلی کے اوچاهار میں اکھلیش نے بجلی کے مسئلہ پر وزیر اعظم نریندر مودی کو جواب دیا کہ وزیر اعظم دیوالی اور رمضان کی بات بعد میں کریں، پہلے گنگا کی قسم کھا کر بتائیں، ایس پی کاشی کو چوبیس گھنٹے بجلی دے رہی ہے یا نہیں۔وزیر اعلی اسمبلی حلقہ اونچاهار سے ایس پی امیدوار منوج پانڈے کے لئے ایک ریلی سے خطاب کررہے تھے ۔ اکھلیش یادو نے کہا کہ نوٹ بندی سے پریشان لوگوں کی ہم نے مدد کی، قطار میں ایک بچے کا جنم بھی ہوا، بینک والوں نے اس کا نام خزانچی رکھا، ہم نے بچہ کی ماں کو دو لاکھ روپے کی مالی مدد دینے کا کام کیا۔

اکھلیش نے ایک مرتبہ پھر کہا کوئی بھی دولت سیاہ یا سفید نہیں ہوتی ، لین دین سیاہ اور سفید ہوتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ نوٹ بندی سے دہشت گردی ختم نہیں ہوئی ۔ اکھلیش نے حملہ جاری رکھتے ہوئے کہا کہ سچ بلوانے کے لئے گنگا کی قسم كھلوائي جاتی ہے۔ کاشی نے جسے بھیجا، اس نے کچھ نہیں کیا۔ وارانسی گئے ، تو بولے تھے کہ گنگا ماں نے بلایا ہے، کاشی سے منتخب لوگ تو کم از کم سچ بولیں۔

کاشی کو ہم نے پہلے ہی بجلی دی تھی۔ کاشی کو ہم نے 24 گھنٹے بجلی دینے کا کام کیا ۔ مودی گنگا کی قسم کھا کر بتائیں ہم کاشی کو چوبیس گھنٹے بجلی دے رہے ہیں یا نہیں۔ دیوالی اور رمضان کی بات وزیر اعظم بعد میں کریں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز