کوہلی کو پسند نہیں تھا میرا طریقہ ، استعفی کے بعد کمبلے کا فیس بک پر کھلا خط

Jun 21, 2017 01:08 AM IST | Updated on: Jun 21, 2017 01:08 AM IST

نئی دہلی : ہندوستانی کرکٹ کوچ انیل کمبلے نے کپتان وراٹ کوہلی اور کچھ دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ اختلافات کی وجہ سے منگل کو اپنے عہدے سے استعفی دے دیا۔  ہندوستان کی چیمپئنز ٹرافی میں پاکستان سے اتوار کو خطابی مقابلہ ہارنے کے 48 گھنٹے بعد کمبلے نے آخر کاراپنا عہدہ بھی چھوڑ دیا۔ اس سے پہلے کمبلے نے ویسٹ انڈیز کے آئندہ دورے کے لئے ٹیم کے ساتھ جانے کے بجائے لندن میں بین الاقوامی کرکٹ کونسل کے اجلاس کے لئے رکنے کا فیصلہ کیا تھا۔

استعفی کے بعد انہوں نے فیس بک پوسٹ کے ذریعے بتایا کہ ٹیم انڈیا کے کپتان کو ان کی کوچنگ کا طریقہ اور آگے اس عہدہ پر قائم رہنے کو لے کر کچھ پریشانی تھی ۔ انہوں نے لکھا کہ کرکٹ ایڈوائزری کمیٹی نے چیف کوچ کے طور پر مجھے عہدہ پر بنے رہنے کے لئے کہا، میں اس یقین سے خود کو بہتر محسوس کرتا ہوں ۔ گزشتہ ایک سال کی کامیابی کا کریڈٹ کپتان، پوری ٹیم ، کوچنگ اور اسپورٹ اسٹاف کو جاتا ہے۔

کوہلی کو پسند نہیں تھا میرا طریقہ ، استعفی کے بعد کمبلے کا فیس بک پر کھلا خط

ویسے کمبلے کا ایک سال کی مدت چیمپئنز ٹرافی کے ساتھ ہی ختم ہو گئی تھی۔ اگرچہ ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ نے ویسٹ انڈیز کے دورے کے لئے ٹیم کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ ٹیم کا انتظامی عملہ ٹیم کے ساتھ رہے گا۔  مانا جا رہا ہے کہ ایسا وراٹ کوہلی اور ان کے درمیان جاری تنازعہ کی وجہ سے ہوا ہے۔ اگرچہ کپتان وراٹ نے انیل کمبلے سے اختلافات کی خبروں کی تردید کی تھی۔ انیل کمبلے ہندوستان کی ٹیم کے ساتھ ویسٹ انڈیز بھی نہیں گئے۔ کمبلے کے معاہدہ کا آج آخری دن تھا اور وہ آگے کوچ نہیں رہنا چاہتے تھے۔

کپتان وراٹ کوہلی کے ساتھ ان کے اختلاف کی خبریں مسلسل میڈیا میں آ رہی تھیں۔ اس سے پہلے جب ہندوستانی ٹیم ویسٹ انڈیز کے دورے کے لئے روانہ ہوئی تو کمبلے کے ٹیم کے ساتھ نہ جانے پر اختیار طور پر بتایا گیا تھا کہ آئی سی سی اجلاس کی وعدوں کے چلتے وہ لندن میں رک گئے ہیں۔  کمبلے کے ویسٹ انڈیز کے دورے پر نہ جانے کی خبروں کے کچھ وقت بعد ہی ان کے استعفی کی خبر آ گئی۔ قابل ذکر ہے کہ ویسٹ انڈیز میں پانچ میچوں کی ون ڈے سیریز 23 جون کو شروع ہوگی جبکہ پیر کو شروع ہوئی آئی سی سی کے سالانہ اجلاس 23 جون تک جاری رہے گا۔ کمبلے کی قیادت والی کرکٹ کمیٹی کے اجلاس 22 جون کو ہے۔

اس سے پہلے بھی تذکرہ تھا کہ کپتان وراٹ کوہلی کی کرکٹ مشیر کمیٹی کے ارکان سچن تندولکر، سورو گنگولی اور وی وی ایس لکشمن کے ساتھ ملاقات ہوئی ہے جس میں وراٹ نے کوچ کے ساتھ اپنے تعلقات کو لے کر کچھ ناخوشی ظاہر کی ہے۔ وریندر سہواگ، ٹام مو़ڈي، لال چند راجپوت، ڈوڈہ گنیش، رچرڈ پائبس نیا کوچ بننے کے لئے پہلے ہی درخواست دے چکے ہیں۔  ہندوستان کا ویسٹ انڈیز کا دورہ 23 جون سے شروع ہو رہا ہے، جہاں ہندوستان کو پانچ ون ڈے اور ایک ٹی 20 میچ کھیلنا ہے۔ ٹیم کی کپتانی وراٹ کوہلی کے ہاتھوں میں ہے۔ ہندوستان پہلا ون ڈے 23 جون اور آخری 6 جولائی کو کھیلے گا اس کا اکلوتا ٹی 20 میچ 9 جولائی کو ہوگا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز