کمبلے کی جگہ یہ سینئر کھلاڑی بنے گا ٹیم انڈیا کا ہیڈ كوچ ، بی سی سی آئی نے کی پیشکش

Mar 12, 2017 04:04 PM IST | Updated on: Mar 12, 2017 04:04 PM IST

نئی دہلی : ہندوستانی كركٹ ٹیم کے چیف کوچ انیل کمبلے کو اب ٹیم کے ڈائریکٹر اور سابق بلے باز راہل دراوڑ کو ٹیم کی کوچنگ کی ذمہ داری سونپی جا سکتی ہے۔ میڈیا کی خبروں کے مطابق کمبلے اور دراوڑ کو ان کی یہ نئی ذمہ داریاں ہندوستان اور آسٹریلیا ٹیسٹ سیریز کے بعد سونپی جا سکتی ہیں۔ کمبلے فی الحال ہندوستانی ٹیم کے چیف کوچ جبکہ ڈراوڈ انڈر -19 ٹیم کے کوچ کی ذمہ داری سنبھال رہے ہیں۔ کمبلے نے گذشتہ سال جون میں ویسٹ انڈیز کے دورے کے بعد ہندوستانی ٹیم کے چیف کوچ کی ذمہ داری سنبھالی تھی۔ ان کی رہنمائی میں ٹیم بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے۔

خبروں میں کہا گیا ہے کہ ہندوستان آسٹریلیائی ٹیسٹ سیریز کے بعد بطور کوچ کمبلے کی یہ آخری سیریز ہو سکتی ہے۔ اس کے بعد وہ ٹیم کے ڈائریکٹر اور دراوڑ ٹیم کی کوچنگ کی ذمہ داری سنبھال سکتے ہیں۔ سپریم کورٹ کی طرف سے مقرر کردہ منتظمین کی کمیٹی نے کوچ کمبلے کو اپنی رپورٹ پیش کرنے کو کہا ہے۔

کمبلے کی جگہ یہ سینئر کھلاڑی بنے گا ٹیم انڈیا کا ہیڈ كوچ ، بی سی سی آئی نے کی پیشکش

کمیٹی رپورٹیں دیکھنے کے بعد کمبلے اور دراوڑ کو ان کی نئی ذمہ داریاں سونپنے کیلئے ایڈوائزری کمیٹی کے ساتھ ملاقات کرے گی جس میں سچن تندولکر، سوربھ گنگولی، اور وی وی ایس لکشمن بھی موجود رہیں گے۔ ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) میں گزشتہ سال سے ہی ڈائریکٹر کا عہدہ خالی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز