کرکٹ بورڈ کا این او سی دینے سے انکار ، یوسف پٹھان نہیں کھیل پائیں گے ہانگ کانگ ٹی ٹوینٹی لیگ

Feb 15, 2017 11:50 PM IST | Updated on: Feb 15, 2017 11:50 PM IST

نئی دہلی: ٹوینٹی -20 کے ماہر بلے باز یوسف پٹھان کا ہانگ کانگ ٹوینٹی -20 لیگ میں کھیلنے کا خواب ٹوٹ گیا ہے۔ ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) نے انہیں اس لیگ میں کھیلنے کے لئے این او سی سرٹیفکیٹ نہیں دیا ہے۔ پٹھان نے اس ہفتے کے شروع میں کہا تھا کہ بی سی سی آئی نے انہیں اس ٹورنامنٹ میں حصہ لینے کے لئے این او سی سرٹیفکیٹ دے دیا ہے لیکن بی سی سی آئی نے اب واضح طور پر کہا ہے کہ اس نے پٹھان کو این او سی سرٹیفکیٹ نہیں دیا تھا۔

بی سی سی آئی کے ایک افسر نے كرك انفو سے کہا "حقیقت یہ ہے کہ یوسف اس میں حصہ لینا چاہتے تھے کیونکہ منتظمین نے انہیں برانڈ ایمبیسڈر کے طور پر مدعو کیا تھا لیکن اگر یہ ٹوئنٹی 20 لیگ ہے تو ہم نے ان کو مطلع کیا ہے کہ وہ نہیں کھیل سکتے ہیں ۔ یہ معاملہ یہیں ختم ہو جاتا ہے اور وہ نہیں جا رہے ہیں۔ یوسف نے اس پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے۔ اس درمیان یہ سمجھا جارہا ہے کہ ہانگ کانگ کرکٹ کو بی سی سی آئی سے بھی کوئی پیغام نہیں ملا ہے۔

کرکٹ بورڈ کا این او سی دینے سے انکار ، یوسف پٹھان نہیں کھیل پائیں گے ہانگ کانگ ٹی ٹوینٹی لیگ

یوسف نے اس سے پہلے بی سی سی آئی اور بڑودہ کرکٹ ایسوسی ایشن (بي سي اے) کو آٹھ سے 12 مارچ تک مجوزہ اس لیگ میں کھیلنے کی اجازت دینے کے لئے شکریہ ادا کیا تھا لیکن اب بی سی سی آئی نے اس بات سے سرے سے انکار کر دیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز