ٹینکر گھوٹالہ : کیجریوال کو اے سی بی نے دیا بڑا دھچکا ، سیاسی مشیر وبھو کو جاری کیا نوٹس

May 14, 2017 09:28 AM IST | Updated on: May 14, 2017 12:30 PM IST

نئی دہلی : عام آدمی پارٹی سے نکالے گئے كراول نگر کے ممبر اسمبلی کپل مشرا کے نئے انکشافات سے کچھ گھنٹے پہلے دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کو بڑا جھٹکا لگا ہے ۔ اینٹی کرپشن بیورو نے کیجریوال کے سیاسی مشیر وبھو کو نوٹس بھیجا ہے ۔ اے سی بی ان سے ٹینکرگھوٹالہ کے سلسلے میں کپل کے الزامات اور ثبوت کی بنیاد پر سوالات کرے گی ۔

کپل مشرا نے جب ٹینکر گھوٹالہ کو لے کر گزشتہ دنوں لیفٹیننٹ گورنر انل بیجل سے ملاقات کی تھی ، تو انہوں نے اے سی بی کو ایک ہفتے کے اندر رپورٹ دینے کا حکم دیا تھا ۔ کپل مشرا نے کیجریوال پر دو کروڑ روپے لینے کا بھی الزام لگایا تھا ۔ ساتھ ہی ساتھ ان کے سیاسی مشیر آشیش تلوار اور پرائیویٹ سکریٹری وبھو پٹیل پر ٹینکر گھوٹالے کی فائل دبانے اور سابق وزیر اعلی شیلا دکشت کو بچانے کا الزام بھی لگایا تھا ۔

ٹینکر گھوٹالہ : کیجریوال کو اے سی بی نے دیا بڑا دھچکا ، سیاسی مشیر وبھو کو جاری کیا نوٹس

گیٹی امیجیز

عام آدمی پارٹی سے نکالے گئے كراول نگر کے ممبر اسمبلی کپل مشرا نے اعلان کیا ہے کہ وہ اتوار کو دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کے خلاف ایک نیا انکشاف کرنے کریں گے  ۔ وہ کیجریوال کے خلاف بھوک ہڑتال پر بیٹھے ہیں اور آج اس کا چوتھا دن ہے ۔ بتایا جا رہا ہے کہ 11 بجے وہ ایک پریس کانفرنس کر کے نیا انکشاف کریں گے ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز