Live Results Assembly Elections 2018

بی جے پی اور آر ایس ایس نے راہل گاندھی پر جان لیوا حملہ کیا : کانگریس

نئی دہلی۔ کانگریس نے پارٹی نائب صدر راہل گاندھی پر گجرات میں پتھر پھینکنے کے واقعہ کی سخت مذمت کرتے ہوئے الزام لگایا ہے کہ بھارتیہ جنتا پارٹی اور راشٹریہ سویم سیوک سنگھ (آر ایس ایس) نے سازش کے تحت ان پر جان لیوا حملہ کیا ہے۔

Aug 05, 2017 02:08 PM IST | Updated on: Aug 05, 2017 02:08 PM IST

نئی دہلی۔ کانگریس نے پارٹی نائب صدر راہل گاندھی پر گجرات میں پتھر پھینکنے کے واقعہ کی سخت مذمت کرتے ہوئے الزام لگایا ہے کہ بھارتیہ جنتا پارٹی اور راشٹریہ سویم سیوک سنگھ (آر ایس ایس) نے سازش کے تحت ان پر جان لیوا حملہ کیا ہے۔ راجیہ سبھا میں حزب اختلاف کے رہنما غلام نبی آزاد اور لوک سبھا میں پارٹی کے لیڈر ملکا ارجن کھڑگے نے آج پارلیمنٹ ہاؤس کے احاطے میں مشترکہ پریس کانفرنس میں اس واقعہ کی سخت مذمت کرتے ہوئے کہا کہ پہلی قسم کی ایس پی جی سیکورٹی رکھنے والے مسٹر گاندھی کو تحفظ دینے میں مرکزی اور ریاستی حکومت ناکام رہی ہے۔ پریس کانفرنس میں موجود راجیہ سبھا میں کانگریس کے ڈپٹی لیڈر آنند شرما اور کانگریس مواصلات محکمہ کے سربراہ رنديپ سنگھ سرجےوالا نے اسے سیاسی سازش بتایا اور اس کی جانچ کرانے کی مانگ کی۔ مسٹر آزاد نے کہا کہ تقریبا ڈیڑھ کلو گرام کی اینٹ اور کنکریٹ کے ٹکڑوں کو پھینک کر مسٹر گاندھی پر جمعہ کو اس وقت قاتلانہ حملہ کیا گیا جب وہ گجرات کے سیلاب سے متاثرہ بناسكاٹھا ضلع کے دھنیرا میں کچھ متاثرین سے ملاقات کے بعد قافلے کے ساتھ نکل رہے تھے۔ دھنیرا کے موڑ پر ان کی گاڑی پر پتھر پھینکا گیا جس سے گاڑی کی پیچھے کھڑکی پر لگا شیشہ ٹوٹ گیا اور پتھر گاڑی کی نشست پر جا گرا۔

انہوں نے کہا کہ مسٹر گاندھی اگلی سیٹ پر بیٹھے تھے اور ان کی ونڈو کا شیشہ کھلا ہوا تھا۔ حملے کے لئے آر ایس ایس اور بی جے پی کو ذمہ دار ٹھہراتے ہوئے انہوں نے کہا کہ مسٹر گاندھی کو سیکورٹی فراہم کرانا ریاستی حکومت کی ذمہ داری ہے۔ جلد ہی گجرات اسمبلی کے انتخابات ہونے ہیں اور مسٹر گاندھی وہاں تشہیر کے لئے جائیں گے لہذا ریاستی حکومت کو ان کی حفاظت کے پختہ انتظامات کرنے چاہئیں۔ مسٹر آزاد نے پریس کانفرنس میں وہ پتھر بھی دکھایا جسے ان پرپھینکا گیا تھا۔

بی جے پی اور آر ایس ایس نے راہل گاندھی پر جان لیوا حملہ کیا : کانگریس

کانگریس نائب صدر راہل گاندھی گجرات کے ضلع بناس کانٹھا میں سیلاب زدہ علاقوں کے لوگوں کے ساتھ گزشتہ جمعہ کو سیلاب کی صورت حال پر تبادلہ خیال کرتے ہوئے۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز