شملہ میں کھناری کے نزدیک ندی میں گری بس: 26 افراد ہلاک، 8 دیگر زخمی

Jul 20, 2017 12:44 PM IST | Updated on: Jul 20, 2017 02:40 PM IST

شملہ۔ ہماچل پردیش کے شملہ شہر میں کھناری کے نزدیک آج صبح ایک بس کے گہری کھائی میں گرنے سے اس میں سوار 26افراد ہلاک ہوگئے۔ پولیس نےاس حادثے میں 26 افراد کی ہلاکت کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ ریکانگ پیو سے سولن جا نے والی ایک بس کے گہری کھائی میں گر نے سے 26 افراد کی موت ہو گئی اور آٹھ دیگر زخمی ہو گئے۔

حادثے کی اطلاع ملتے ہی حادثے کی جگہ پر پہنچے رام پور کے پولیس سپرنٹنڈنٹ دیو کمار نیگی نے بتایا کہ راحت اور بچاؤ کا کام شروع کر دیا گیا ہے۔ ہلاک شدگان کی لاشیں نکالی جا رہی ہیں۔ زخمیوں کو كھناري اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ شدید زخمی کچھ لوگوں کی اسپتال لے جاتے وقت موت ہو گئی۔ شدید زخمی تین افراد کو آئی جی ایم سی شملہ بھیج دیا گیا ہے۔

شملہ میں کھناری کے نزدیک ندی میں گری بس: 26 افراد ہلاک، 8 دیگر زخمی

كننور فیڈریشن پبلک سروس کی اس بس میں تقریبا 35ً مسافر سوار تھے۔ رامپور کے پاس ڈرائیور کے گاڑی پر سے کنٹرول کھو دینے کی وجہ سے بس ستلج دریا کے کنارے واقع پہاڑی سے تقریباً 250 میٹر گہری کھائی میں گر گئی۔ حادثے کی جگہ رامپور شہر سے محض پانچ کلومیٹر دور ہے۔ مرنے والوں کی تعداد بڑھنے کا خدشہ ہے۔ ایک پولیس افسر نے بتایا کہ اس راستے پر چلنے والی زیادہ تر بسوں میں عام طور پر 35 سے 40 مسافر سوار رہتے ہیں جن میں سے زیادہ تر كننور کے مقامی لوگ، عملہ اور طالب علم شامل ہیں۔

ACCIDENT-RAMPUR-

گورنر آچاریہ دیو ورت اور وزیر اعلی ویر بھدر سنگھ نے بس کے مسافروں کی موت پر گہرے غم کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے متعلقہ حکام کو ہلاک شدگان کے لواحقین کو اور زخمیوں کے علاج کے لئے ضروری مدد مہیا کرانے کی ہدایات دی ہیں۔

 

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز