دوسری بار پنجاب کے وزیر اعلی بنے کیپٹن امرندر سنگھ، سدھو بھی بنے کابینی وزیر

Mar 16, 2017 10:17 AM IST | Updated on: Mar 16, 2017 12:46 PM IST

چندی گڑھ ۔ پنجاب کانگریس صدر کیپٹن امرندر سنگھ نے چندی گڑھ کے پنجاب راج بھون میں وزیر اعلی کے عہدے کا حلف لیا۔ کیپٹن کے 9 اور ممبران اسمبلی نے بھی وزیر کے عہدے کا حلف لیا۔ نمبر دو پر برہم موہندرا نے کابینہ وزیر کے عہدے کا حلف لیا۔ موہندرا بے انت سنگھ حکومت میں بھی وزیر صنعت تھے۔ اس کے بعد بی جے پی سے کانگریس میں آئے نوجوت سنگھ سدھو نے بھی کابینہ وزیر کے عہدے کے لئے حلف لیا۔

اس کے بعد من پریت سنگھ بادل نے بھی وزیر کے عہدے کا حلف لیا۔ وہ بھٹنڈا شہری نشست سے رکن اسمبلی منتخب ہوئے ہیں۔ وہ بادل حکومت میں وزیر خزانہ رہ چکے ہیں۔ نمبر 4 پر حلف لینے پہنچے سادھو سنگھ دھرمسوت۔ انہیں کیپٹن صاحب کا بے حد قریبی سمجھا جاتا ہے۔ وہ مسلسل چار بار سے رکن اسمبلی منتخب ہو رہے ہیں۔ انہیں دلت کمیونٹی کا بڑا لیڈر سمجھا جاتا ہے۔

دوسری بار پنجاب کے وزیر اعلی بنے کیپٹن امرندر سنگھ، سدھو بھی بنے کابینی وزیر

نمبر پانچ پر حلف لینے پہنچے ترپت راجندر باجوا۔ فتح گڑھ چوڑیاں سے یہ ممبر اسمبلی بن کر آئے ہیں۔ مسلسل پانچویں بار یہ انتخابات جیتے ہیں۔ انہیں پنجاب میں جاٹ سكھ کا چہرہ سمجھا جاتا ہے۔

کپورتھلا سے رکن اسمبلی منتخب ہوئے رانا گرجيت سنگھ وہ چھٹے ممبر اسمبلی ہیں جنہوں نے وزیر کے عہدے کا حلف لیا۔ وہ جالندھر سے ممبر پارلیمنٹ بھی رہ چکے ہیں۔ اس بار انہوں نے کپورتھلا سے الیکشن لڑا تھا۔ اس کے بعد نمبر سات پر حلف لینے پہنچے دلت کمیونٹی کا چہرہ چرن جيت سنگھ چننی۔ انہیں بھی وزیر کے عہدے کا حلف دلایا گیا۔ یہ مسلسل تیسری بار کانگریس کے ٹکٹ سے الیکشن جیت کر پنجاب اسمبلی پہنچے ہیں۔ اس سے پہلے وہ آزاد امیدوار کے طور پر بھی الیکشن جیت چکے ہیں۔

امرندر کی کابینہ میں ارونا چودھری کو بھی جگہ ملی ہے۔ انہوں نے نمبر آٹھ پر حلف لیا۔  وہ مسلسل تیسری بار رکن اسمبلی منتخب کی گئی ہیں۔ یہ دينانگر سے الیکشن جیتی ہیں۔ دلت برادری سے کسی خاتون چہرے کو کیپٹن صاحب نے کابینہ میں جگہ دی ہے۔ وہ وزیر مملکت آزادانہ چارج کے طور پر کابینہ میں رہیں گی۔

اس کے بعد نمبر 9 پر رضیہ سلطانہ حلف لینے پہنچیں۔  وہ بھی وزیر مملکت آزادانہ چارج کے طور پر کابینہ میں رہیں گی۔ یہ پچھلی کانگریس حکومت میں اہم پارلیمانی سیکرٹری رہی ہیں۔ انہیں پنجاب میں کانگریس کا مسلم چہرہ سمجھا جاتا ہے۔

حلف برداری کی تقریب کافی سادہ رکھی گئی ہے  ۔ دراصل کیپٹن امریندر سنگھ عوام کے درمیان یہ پیغام دینا چاہتے ہیں کہ کانگریس حکومت کسی بھی طرح کی فضول خرچی نہیں ہونے دے گی ۔ اس حکومت کے دور میں فضول خرچی کو روکا جائے گا ۔ حلف برداری کی تقریب میں کانگریس کے متعدد سینئر لیڈران شامل ہورہے ہیں ۔ ان میں سابق وزیر اعظم ڈاکٹر منموہن سنگھ ، کانگریس کے نائب صدر راہل گاندھی کے علاوہ کپل سبل ، سلمان خورشید ، راج ببر وغیرہ شامل ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز