ایودھیا پہنچے سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ، سخت حفاظتی انتظامات کے درمیان رام للا کا کیا درشن

May 31, 2017 10:17 AM IST | Updated on: May 31, 2017 12:47 PM IST

ایودھیا۔  سخت حفاظتی انتظامات کے درمیان اتر پردیش کے وزیر یوگی آدتیہ ناتھ نے متنازعہ مذہبی مقام میں نصب'رام للا' کے آج درشن کئے ۔ وزیر اعلی بننے کے بعد پہلی بار ایودھیا آئے مسٹر یوگی نے رام للا کے درشن سے قبل مشہور هنومان گڈھي مندر میں ہنومان کے سامنےسجدہ ریز ہوئے۔ مسٹر یوگی کے درشن کے وقت دونوں مقامات پر سیکورٹی وجوہات کی بنا پرعام زائرین کے مندر میں جانے پر روک لگا دی گئی تھی۔ وزیر اعلی کے هنومان گڈھي میں موجودگی کے دوران مندر کے نیچے ان کے متعدد حامی انتظار کر رہے تھے۔ هنومان گڈھي میں هنومان کے درشن کے لئے تقریبا ڈیڑھ سو سیڑھیاں چڑھ کر جانا ہوتا ہے۔ مجسمہ کافی اونچائی پرواقع ہے۔ راجستھان سے آئے ان کے ایک حامی نے کہا، "مجھے اخبارات سے پتہ چلا ہے کہ یوگی جی رام للا کے درشن کے لئے آ رہے ہیں ا سي لئے میں بھی یہاں آ گیا ہوں ۔ میں ان سے ملاقات کرنا چاہتا ہوں، مل کر کہوں گا کہ جلد سے جلد نریندر مودی کے ساتھ مل کر مندر کی تعمیر کرائیں۔ "

مسٹر یوگی نے هنومان گڈھي میں تقریبا بیس منٹ گزارے۔ درشن کے بعد انہوں نے مندر کے

ایودھیا پہنچے سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ، سخت حفاظتی انتظامات کے درمیان رام للا کا کیا درشن

پجاریوں سے باتیں کی۔ ان کے ساتھ تصاویر كھنچوائیں ۔ نوجوان سادھوؤں نے سیلفی لی۔ اس کے بعد وہ هنومان گڈھي سے تقریبا سات -اٹھ سو میٹر دوری پر واقع متنازعہ رام جنم بھومی پہنچے۔ انہوں نے حفاظتی معیار پر مکمل طور سے عمل کرتے ہوئے رام للا کے درشن کئے۔

مجسمے سے تقریبا 30 میٹر دورتعمیر ایک پلیٹ فارم پر کھڑے ہوکر زائرین رام للا کا درشن کرتے ہیں۔ مجسمہ صاف نظر آئے اس کے لئے بجلی کا یہاں بہتر انتظام کیا گیا ہے۔ متنازعہ رام جنم بھومی پر انہوں نے تقریبا 30 منٹ گزارے۔ درشن کے وقت باہر ان کےمتعدد حامی جن میں بیشتر سادھو سنت شامل تھے مسلسل نعرے لگا رہے تھے۔ سادھو رامیشور داس نے کہا، "آج ایودھیا کے لوگ کافی پرجوش ہیں۔ یہاں کے لوگوں کی خواہش ہے کہ رام مندر کی تعمیر جلد از جلد کی جائے " اسی درمیان کچھ لوگ شنکھ بجاتے بھی نظر آئے ۔کئی کے ہاتھوں میں تو گھنٹہ بھی تھا جسے وہ مسلسل بجا رہے تھے۔ متنازعہ رام جنم بھومی پرنصب رام للا کا درشن کرنے کے بعد وہ سریو کے کنارے کے لئے روانہ ہو گئے۔ انہوں نے سریو ندی کی پوجا کی اور آرتی اتاری۔

مسٹر یوگی کے ایودھیا دورے کے دوران 25 سال قبل لگنے والا نعرہ "رام للا ہم آئیں گے، مندر وہیں بنائیں گے" بھی سنائی دیا۔ چھ دسمبر 1992 کو متنازعہ ڈھانچہ منہدم ہونے کے بعد رام للا کا درشن کرنے والے مسٹر يوگي دوسرے وزیر اعلی ہیں۔ اس سے قبل 2002 میں مسٹر راج ناتھ سنگھ نے بطور وزیر اعلی رام للا کا درشن کیا تھا۔ 1991 میں وزیر اعلی کے عہدے کا حلف لینے کے بعد کلیان سنگھ نے اپنے کابینہ کے ساتھیوں کے ساتھ ایودھیا کا دورہ کیا تھا۔ انہوں نے رام للا اور ہنومان جی کے درشن کئے تھے۔ دگمبر اكھاڑے میں پرمهنس رام چندر داس کی دعوت پر دوپہر کا کھانا کیا تھا۔ وزیر اعلی بننے سے قبل مسٹر یوگی کئی بار ایودھیا آ چکے ہیں۔ ان کے گورکھپور واقع گوركشپيٹھ سے رام جنم بھومی تحریک کا پرانا رشتہ ہے۔ مسٹر یوگی کے گرومہنت اویدیہ ناتھ کی قیادت میں ہی رام جنم بھومی تحریک شروع ہوئی تھی۔ ان کی صدارت میں بنے شري رام جنم بھومی مکتی یگیہ سمیتی نے تحریک کی کمان سنبھالی تھی۔ کمیٹی کی نگرانی میں سيتامڑھي سے دہلی تک تاریخی رتھ یاترا نکالی گئی تھی، لیکن 31 اکتوبر 1984 کو اس وقت کی وزیر اعظم آنجہانی اندرا گاندھی کے قتل کی وجہ سے دورے کو درمیان میں ہی روک دینا پڑا تھا۔

شري رام جنم بھومی مکتی یگیہ سمیتی کی قیادت میں نکلی یاترا سے لوگ براہ راست جڑ گئے تھے۔ یاترا میں شامل ہزاروں لوگوں کے لئے پھل اور کھانا اتنا آ جاتا تھا کہ اسے جانوروں کو کھلانا پڑ جاتا تھا۔ یاترا کے ایودھیا پہنچنے پر ایک بہت بڑے اجتماع کا انعقاد سریو ندی کے کنارے پرکیا گیا تھا۔ لاکھوں لوگوں نے اس اجتماع میں سادھو سنتوں کو سنا تھا۔ اجتماع کی صدارت مہنت اویدیہ ناتھ نے کی تھی، جبکہ کلیدی خطیب کے طور پر وشو ہندو پریشد کے

اس وقت کے سکریٹری جنرل اشوک سنگھل تھے۔ اس اجتماع میں مندر کی تعمیر کے لئے سنتوں کی ہنکار ہی سے واضح ہو گیا تھا کہ یہ تحریک ملک کی سیاسی صورتحال اور سمت دونوں تبدیل کرے گی۔ مسٹر یوگی کے دورے نے ایودھیا کے کئی واقعات کی یاد تازہ کر دی ہے۔ اس سے قبل مسٹر يوگي صبح تقریبا آٹھ بجکر پچاس منٹ پر فیض آباد کے ہوائی پٹی پر پہنچے۔ وہاں سے وہ براہ راست هنومان گڈھي گئے۔ ایودھیا کو میونسپل کارپوریشن کا درجہ دئے جانے کے بعد ان کے اس پہلے دورے کو مقامی باشندگان یادگار بنانا چاہتے ہیں۔ انہوں نے اودھ یونیورسٹی کے آڈیٹوریم میں پارٹی کارکنوں سے ملاقات کی۔ ترقیاتی کاموں کا جائزہ لیا۔لااینڈ آرڈر کاجائزہ لیا اور اس کے بعد آنجہانی پرم هنس کے دگمبر اكھاڑا روانہ ہو گئے۔

وہاں مسٹر یوگی دوپہر کا کھانا کھائیں گے۔ وہ اكھاڑے میں تقریبا ایک گھنٹہ رکیں گے۔ وہ شري رام جنم بھومی ٹرسٹ کے صدر نرتیہ گوپال داس کی یوم پیدائش میں شامل ہوں گے۔

وزیر اعلی یوگی وہاں پر پاسپورٹ محکمہ کے مقامی دفتر کا افتتاح بھی کریں گے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز