ایودھیا میں وزیر اعلی یوگی نے کہا : باہمی ہم آہنگی اور بات چیت کے ذریعہ رام مندر کی تعمیرہو

May 31, 2017 09:15 PM IST | Updated on: May 31, 2017 09:15 PM IST

لکھنؤ: یوپی کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے آج ایودھیا میں کہا کہ رام مندر کا مسئلہ بات چیت کے ذریعے جلد حل کیا جانا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ اب تو کئی مسلم تنظیمیں بھی رام جنم بھومی ہندو سماج کو سونپنے کے لئے تیار ہو گئی ہیں۔ ساتھ ہی ساتھ یوگی نے ایودھیا کی ترقی کے لئے 350 کروڑ کے منصوبوں کا اعلان بھی کیا۔ یوگی کے اس دورے کو بی جے پی کے مندر مسئلہ کو پھر گرمانے کی کوشش کے طور پر بھی دیکھاجارہا ہے۔

قبل ازیں وزیر اعلی بننے کے بعد پہلی بار ایودھیا آئے مسٹر یوگی نے رام للا کے درشن سے قبل مشہور هنومان گڈھي مندر میں ہنومان کے سامنےسجدہ ریز ہوئے۔ مسٹر یوگی کے درشن کے وقت دونوں مقامات پر سیکورٹی وجوہات کی بنا پرعام زائرین کے مندر میں جانے پر روک لگا دی گئی تھی۔ وزیر اعلی کے هنومان گڈھي میں موجودگی کے دوران مندر کے نیچے ان کے متعدد حامی انتظار کر رہے تھے۔ هنومان گڈھي میں هنومان کے درشن کے لئے تقریبا ڈیڑھ سو سیڑھیاں چڑھ کر جانا ہوتا ہے۔ مجسمہ کافی اونچائی پرواقع ہے۔ راجستھان سے آئے ان کے ایک حامی نے کہا، "مجھے اخبارات سے پتہ چلا ہے کہ یوگی جی رام للا کے درشن کے لئے آ رہے ہیں ا سي لئے میں بھی یہاں آ گیا ہوں ۔ میں ان سے ملاقات کرنا چاہتا ہوں، مل کر کہوں گا کہ جلد سے جلد نریندر مودی کے ساتھ مل کر مندر کی تعمیر کرائیں۔

ایودھیا میں وزیر اعلی یوگی نے کہا : باہمی ہم آہنگی اور بات چیت کے ذریعہ رام مندر کی تعمیرہو

قابل ذکر ہے کہ چھ دسمبر 1992 کو متنازعہ ڈھانچہ منہدم ہونے کے بعد رام للا کا درشن کرنے والے مسٹر يوگي دوسرے وزیر اعلی ہیں۔ اس سے قبل 2002 میں مسٹر راج ناتھ سنگھ نے بطور وزیر اعلی رام للا کا درشن کیا تھا۔ 1991 میں وزیر اعلی کے عہدے کا حلف لینے کے بعد کلیان سنگھ نے اپنے کابینہ کے ساتھیوں کے ساتھ ایودھیا کا دورہ کیا تھا۔ انہوں نے رام للا اور ہنومان جی کے درشن کئے تھے۔ دگمبر اكھاڑے میں پرمهنس رام چندر داس کی دعوت پر دوپہر کا کھانا کیا تھا۔ وزیر اعلی بننے سے قبل مسٹر یوگی کئی بار ایودھیا آ چکے ہیں۔ ان کے گورکھپور واقع گوركشپيٹھ سے رام جنم بھومی تحریک کا پرانا رشتہ ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز