راہل گاندھی نے کی چینی سفیر نے ملاقات ، کانگریس نے پہلے کیا انکار، پھر بعد میں لیا يوٹرن

Jul 10, 2017 11:12 AM IST | Updated on: Jul 10, 2017 06:21 PM IST

نئی دہلی: ہندوستان اور چین کے درمیان سکم میں جاری تعطل کے دوران کانگریس کے نائب صدر راہل گاندھی نے ہندوستان میں چین کے سفیر سے ملاقات کی تھی، کانگریس پارٹی نے اس بات کی پیر کو تصدیق کردی ہے ۔ ساتھ ہی ساتھ پارٹی ترجمان نے کہا کہ میٹنگ کو سنسنی خیز مسئلہ بنانے کی ضرورت نہیں ہے ۔

حالانکہ کانگریس اس بات کا کوئی جواب نہیں دے پائی کہ صبح 8:30 بجے تک چینی سفارت خانے کی ویب سائٹ پر راہل گاندھی اور چینی سفیر کے درمیان ہفتہ 8 جولائی کو ہوئی ملاقات کا ذکر تھا، اور معلومات میں اس بات پر زور دیا گیا تھا کہ دونوں نے موجودہ ہند-چین تعلقات پر تبادلہ خیال کیا ۔ تاہم چینی سفارت خانہ نے اب وہ پوسٹ ڈیلیٹ کر دیا ہے۔

راہل گاندھی نے کی چینی سفیر نے ملاقات ، کانگریس نے پہلے کیا انکار، پھر بعد میں لیا يوٹرن

کانگریس نے راہل گاندھی اور چینی سفیر کے درمیان ملاقات کی تردید کی ہے۔

کانگریس کے ترجمان رنديپ سنگھ سرجےوالا نے ٹوئٹر پر زور دے کر کہا کہ ہندوستان کے چین کے ساتھ اب بھی سفارتی تعلقات برقرار ہیں۔ پارٹی کے سوشل میڈیا سیل کی سربراہ راميا نے ٹوئٹر پر لکھا کہ اگر کانگریس نائب صدر چینی سفیر سے ملاقات بھی کی ہے ، تو میں نے اسے مسئلہ کے طور پر نہیں دیکھا جاسکتا۔ اس سے پہلے سرجےوالا نے خبر رساں ایجنسی اے این آئی کو بتایا کہ راہل گاندھی نے چینی سفارتی سے ملاقات کی، اور بھوٹانی سفیر سے بھی، یہ اسٹینڈرڈ پروسیجر ہے ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز