غیرمقیم ہندستانی مزدوروں کو دوسرے درجے کا شہری ماننا قبول نہیں : راہل گاندھی ، بی جے پی پر سادھا نشانہ

کانگریس صدر راہل گاندھی نے امیگریشن چیک ریکوائرڈ(ای سی آر)پاسپورٹ رکھنے والوں کے لئے الگ رنگ کا پاسپورٹ جاری کرنے پر سخت اعتراض کیا ہے۔

Jan 14, 2018 05:48 PM IST | Updated on: Jan 14, 2018 05:49 PM IST

نئی دہلی : کانگریس صدر راہل گاندھی نے امیگریشن چیک ریکوائرڈ(ای سی آر)پاسپورٹ رکھنے والوں کے لئے الگ رنگ کا پاسپورٹ جاری کرنے پر سخت اعتراض کرتے ہوئے آج کہا کہ غیر مقیم ہندستانی مزدوروں کے ساتھ دوسرے درجہ کےشہریوں والا سلوک برداشت نہیں کیا جائے گا۔

مسٹر گاندھی نے وزارت خارجہ کے اس فیصلہ پر بھارتیہ جنتا پارٹی پر بھی حملہ کیا اور کہا کہ یہ فیصلہ اسکی ذہنیت کو ظاہر کرتاہے ۔انھوں نے کہا کہ اس سے واضح ہوگیا ہے کہ یہ پاسپورٹ اب فرد کے مستقل پتہ کی پہچان کے طور پر استعمال نہیں ہوگا۔

غیرمقیم ہندستانی مزدوروں کو دوسرے درجے کا شہری ماننا قبول نہیں : راہل گاندھی ، بی جے پی پر سادھا نشانہ

کانگریس کے صدر راہل گاندھی ۔ فائل فوٹو

کانگریس صدر نے ٹویٹ کیا کہ ہندستان کے غیر مقیم ہندستانی مزدور وں کے ساتھ دوسرے درجہ کے شہریوں کی طرح کا سلوک پوری طرح سے ناقابل قبول ہے ۔یہ کارروائی بی جے پی کےامتیازی سلوک والی ذہنیت کو ظاہرکرتا ہے ۔

مسٹر گاندھی نے یہ تبصرہ ان خبروں پر کیا ہے جن میں کہا گیا ہے کہ وزارت خارجہ نے امیگریشن چیک ریکوائرڈ (ای سی آر ) والے پاسپورٹ رکھنے والوں کے لئے نارنگی رنگ کے کور والا پاسپورٹ تیار کیاہے جبکہ غیر ای سی آر والے شہریوں کے لئے پہلے کی طرح نیلے رنگ کا پاسپورٹ رہے گا۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز