بی جے پی لیڈر کی بات کوئی مان لیتا، تو نہیں ہوتا مہوبہ میں ریل حادثہ

Mar 30, 2017 09:17 AM IST | Updated on: Mar 30, 2017 09:17 AM IST

لکھنئو۔ اترپردیش کے مہوبہ کے پاس پٹری سے اتری مہاكوشل ایکسپریس کے پیچھے دہشت گردانہ سازش کا خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے۔ اس بابت بی جے پی کے سابق ایم پی گياچرن راجپوت نے ضلع مجسٹریٹ اجے سنگھ کو آگاہ بھی کیا تھا۔ کچھ دنوں پہلے ہی سابق ایم پی نے ضلع مجسٹریٹ کو بتایا تھا کہ کچھ دہشت گرد تنظیم ریلوے کو نشانہ بنانے کی سازش رچ رہی ہیں۔ حالانکہ ان کی اس معلومات کو سنجیدگی سے نہیں لیا گیا۔

ای ٹی وی / نیوز 18 کو ملی معلومات کے مطابق جمعرات دیر رات دو بجے کے قریب ہوئے اس حادثے کی وجہ ریلوے کی پٹری کو کاٹا جانا ہے۔ ریلوے اور ضلع انتظامیہ کے اعلی افسران موقع پر پہنچ گئے ہیں اور تحقیقات میں مصروف ہیں۔ ریلوے کے ترجمان انل سکسینہ سے ہوئی بات چیت میں انہوں نے دہشت گردانہ سازش کو مسترد نہیں کیا ہے، لیکن کہا کہ ابھی کچھ بھی کہنا جلد بازی ہوگی۔ جانچ کے بعد ہی حادثے کی وجوہات کا پتہ چل سکے گا۔

بی جے پی لیڈر کی بات کوئی مان لیتا، تو نہیں ہوتا مہوبہ میں ریل حادثہ

اس دوران اے ڈی جی لاء اینڈ آرڈر دلجیت چودھری نے بتایا کہ موقع پر اے ٹی ایس اور فارنسک ٹیم کو روانہ کر دیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پورے معاملے میں ڈی جی پی ہیڈکوارٹر گہری نظر بنائے ہوئے ہے۔ چودھری نے بتایا کہ حادثے کی تحقیقات ریلوے پولیس ہی کرے گی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز