آن لائن کتے خریدنے میں سلمان خورشید سے 59 ہزار روپے کی ٹھگی، ایف آئی آر درج، جانچ شروع

Mar 08, 2017 12:57 PM IST | Updated on: Mar 08, 2017 12:57 PM IST

نئی دہلی۔ کانگریس کے سینئر لیڈر سلمان خورشید سے کچھ لوگوں نے ایک ویب سائٹ کے ذریعے انہیں مالٹا کے پلے بیچنے کے بہانے ان سے مبینہ طور پر 59000 روپے ٹھگ لئے۔ دہلی پولیس کی اقتصادی جرائم کی شاخ نے خورشید کی شکایت پر دو مارچ کو ایک ایف آئی آر درج کرنے کے بعد معاملے کی تحقیقات شروع کی ہے۔ پولیس نے بتایا کہ خورشید کو 13 فروری کو ایک پورٹل کے ذریعے پلے کی فروخت کے بارے میں پتہ چلا تھا۔ اشتہار میں ایک پلے کی قیمت 12000 روپے بتائی گئی تھی۔

سابق وزیر خارجہ نے ملزم ٹونی ولاس سے ای میل کے ذریعے رابطہ کیا۔ اس نے خود کے کیرالہ رہائشی ہونے کا دعوی کیا تھا۔ ای میل کے بعد 19 فروری تک خورشید کے دفتر کے نمائندے نے ولاس کے ساتھ بات شروع کی۔ ولاس نے ان سے انکت بادری نام کے ایک شخص کے اکاؤنٹ میں روپے بھیجنے کو کہا، ایف آئی آر میں وہ بھی نامزد ہے۔ خورشید کے نمائندے نے جب 59000 روپے بادری کے اکاؤنٹ میں ڈال دیئے تب ولاس نے خورشید کو بتایا کہ وہ اپنے امریکی ٹول فری نمبر اور فیس بک پر دستیاب ہوگا۔

آن لائن کتے خریدنے میں سلمان خورشید سے 59 ہزار روپے کی ٹھگی، ایف آئی آر درج، جانچ شروع

اس کے بعد ملزم نے پلوں کی صحت جانچ اور صحت سرٹیفکیٹ کے نام پر اور پلوں کو دہلی بھیجنے کے اخراجات کے لئے اور زیادہ روپے مانگے تھے۔ انہیں بتایا گیا کہ پالتو جانوروں کو پہنچانے والی کورئیر کمپنی پیسفک پیٹ رے لوكیٹرس ان پلوں کی فراہمی کرے گی لیکن وہ پلے کبھی نہیں پہنچے۔

 

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز