سسودیا کے خلاف سی بی آئی جانچ پر بولے کیجریوال: مودی جی، رشوت کھاو خود اور کیس کرو ہم پر

نئی دہلی۔ عام آدمی پارٹی حکومت کی سوشل میڈیا مہم 'ٹاک ٹو اے' سے منسلک مبینہ بے ضابطگیوں کے سلسلے میں سی بی آئی نے آج دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا اور دیگر کے خلاف ابتدائی جانچ درج کر لی ہے۔

Jan 19, 2017 01:57 PM IST | Updated on: Jan 19, 2017 02:00 PM IST

نئی دہلی۔ عام آدمی پارٹی حکومت کی سوشل میڈیا مہم 'ٹاک ٹو اے' سے منسلک مبینہ بے ضابطگیوں کے سلسلے میں سی بی آئی نے آج دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا اور دیگر کے خلاف ابتدائی جانچ درج کر لی ہے۔ دہلی حکومت کے ایک محکمہ کی شکایت پر ابتدائی تفتیش درج کی گئی ہے۔

شکایت میں الزام ہے کہ دہلی حکومت نے 'ٹاک ٹو اے' کو فروغ دینے کے لئے ایک معروف پی آر کمپنی کے مشیر کی تقرری کی تھی۔ اس کام کے لئے ڈیڑھ کروڑ روپے کی ایک تجویز تیار کی گئی تھی۔ اس میں ساتھ ہی کہا گیا ہے کہ پرنسپل سیکرٹری کے اعتراضات کے باوجود حکومت نے تجویز کو آگے بڑھایا اور مشیر نے رقم کو خرچ کیا۔

سسودیا کے خلاف سی بی آئی جانچ پر بولے کیجریوال: مودی جی، رشوت کھاو خود اور کیس کرو ہم پر

فائل فوٹو: پی ٹی آئی

Loading...

سرکاری ذرائع نے بتایا کہ سی بی آئی نے ان الزامات کی تحقیقات اور سسودیا اور دیگر لوگوں کے اس معاملے میں مبینہ کردار کا پتہ لگانے کے لئے ابتدائی تحقیقات درج کی ہے۔ اس پر سسودیا نے ٹویٹ کیا کہ خیر مقدم ہے مودی جی۔ آئیے میدان میں۔ کل صبح آپ کی سی بی آئی کا اپنے گھر اور دفتر میں انتظار کروں گا۔

اس کے بعد کیجریوال نے بھی ٹویٹ کر وزیر اعظم مودی پر نشانہ لگایا۔ انہوں نے کہا کہ واہ رے مودی جی۔ رشوت کھاو خود اور کیس کرو ہم پر۔ چوری اور سينہ زوری۔ کیجریوال نے ایک اور ٹویٹ میں کہا کہ مودی جی، اسی لئے میں آپ کو بزدل بولتا ہوں۔ گوا اور پنجاب میں ہار رہے ہو تو سی بی آئی کا کھیل شروع کر دیا؟ انہوں نے کہا کہ ملک کے وزیر اعظم کا صرف یہی کام رہ گیا ہے۔ ہاتھ دھو کر پیچھے پڑ گئے ہیں۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز