وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کی پہلے کابینہ میں اس وجہ سے ملی پانچ خواتین کو جگہ

Mar 19, 2017 07:07 PM IST | Updated on: Mar 19, 2017 07:07 PM IST

لکھنو : یوپی میں بی جے پی کو واضح اکثریت ملنے کے بعد لکھنؤ کے کانشی رام اسمرتی اپون میں اتوار کو یوپی کے 21 ویں وزیر اعلی کے طور پر مہنت یوگی آدتیہ ناتھ نے 48 وزرا کے ساتھ حلف لیا۔ ان میں 5 خواتین کو بھی جگہ ملی ہے۔

ان میں ریتا بہوگنا جوشی، سواتی سنگھ، انوپما جیسوال، گلاب دیوی اور ارچنا پانڈے شامل ہیں۔ جانتے ہیں کہ یوگی کے پہلی کابینہ میں آخر ان خواتین رہنماؤں کو کیوں ملی جگہ؟

وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کی پہلے کابینہ میں اس وجہ سے ملی پانچ خواتین کو جگہ

ریتا بہوگنا جوشی

کانگریس کا دامن چھوڑ کر بھارتیہ جنتا پارٹی میں آئیں ریتا بہوگنا جوشی نے ملائم سنگھ کی چھوٹی بہو ارپنا یادو کو دارالحکومت کی لکھنؤ کینٹ سیٹ سے شکست دی۔ یہی وجہ ہے کہ ریتا بہوگنا جوشی کو یوگی آدتیہ ناتھ کی کابینہ میں کابینہ وزیر کے طور پر جگہ ملی ہے۔

سواتی سنگھ

بی جے پی لیڈر اور سواتی سنگھ کے شوہر دياشنكر سنگھ کے مایاوتی پر متنازع تبصرہ کے بعد پہلی مرتبہ وہ میڈیا کے سامنے آنے والی سواتی نے بی ایس پی سپریمو مایاوتی سمیت بی ایس پی کے رہنماؤں اور کارکنوں کے بیانات کا جواب دیا، اس کے بعد وہ راتوں رات سرخیوں میں آ گئیں۔ بی جے پی نے انہیں لکھنؤ کے سروجنی نگر اسمبلی سیٹ سے میدان میں اتارا تھا۔ یہاں سواتی سنگھ نے ملائم سنگھ کے بھتیجے انوراگ یادو کو شکست دی۔

انوپما جیسوال

بہرائچ صدر سیٹ سے بی جے پی لیڈر انوپما جیسوال نے جیت درج کی۔ بتا دیں کہ گزشتہ 25 سالوں سے اس سیٹ پر ایس پی کا قبضہ تھا۔ لیکن انوپما کی قیادت میں یہاں بھگوا پرچم لہرایاگیا۔ یہ علاقہ مسلم اکثریتی علاقوں میں شمار کیا جاتا ہے۔ اس سیٹ پر سابق وزیر ڈاکٹر وقار احمد شاہ کی بیوی رباب سعیدہ کو شکست دے کر انوپما جیسوال نے جیت درج کی۔

گلاب دیوی

سنبھل کے چندوسي سیٹ سے گلاب دیوی کو میدان میں اتارا تھا۔ وہ پارٹی کے دلت چہرے کے طور پر بھی جانی جاتی ہیں۔ اس مرتبہ الیکشن میں گلاب دیوی نے ایس پی کانگریس اتحاد کی امیدوار وملیش کماری کو شکست دی۔ گلاب کی یہ جیت سنبھل کی سب سے بڑی جیت تھی۔

ارچنا پانڈے

ارچنا پانڈے سابق وزیر رام پركاش ترپاٹھی کی بیٹی ہیں۔ ارچنا چھبرامو سے پہلی مرتبہ رکن اسمبلی بنی ہیں۔ برہمن چہرہ ہونے کی وجہ سے انہیں یوگی کابینہ میں وزیر مملکت بنایا گیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز