راہل گاندھی کا وزیر اعظم مودی سے 12 واں سوال ، چھوٹے منجھلے کاروباری بدحال، بڑے صنعت کار مست

کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے گجرات میں چھوٹے کاروباریوں کے مسائل اور بدحالی کو لے کر وزیر اعظم نریندر مودی پر آج نشانہ لگایا اور کہا کہ ریاست میں بڑے صنعت مست ہیں

Dec 10, 2017 01:11 PM IST | Updated on: Dec 10, 2017 01:11 PM IST

نئی دہلی: کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے گجرات میں چھوٹے کاروباریوں کے مسائل اور بدحالی کو لے کر وزیر اعظم نریندر مودی پر آج نشانہ لگایا اور کہا کہ ریاست میں بڑے صنعت مست ہیں جبکہ چھوٹے صنعت دھندے بدحال ہیں۔ مسٹر گاندھی نے ٹوئٹر پر وزیر اعظم سے آج 12 واں سوال کرتے ہوئے کہا کہ گجرات کے عوام گزشتہ 22 برسوں کا جواب مانگ رہے ہیں۔ انهوں نے کہا-’22 برسوں کا حساب گجرات مانگے جواب‘۔

کانگریس نائب صدر نے کہا ہے کہ گجرات میں بڑے صنعت مست ہیں اور چھوٹے صنعتی دھندے جی ایس ٹی اور نوٹ بندي کی مار سے پریشان ہیں. انهوں نے طنزکرتے ہوئے کہا، 'چھوٹے منجھولے کاروباری بدحال، بڑے صنعت کار مست ہیں۔ جی ایس ٹی اور نوٹ بندي کی دوہری مارسے، سورت راج کوٹ- النگ-انجار، تباہ کئے گجرات کے کاروبار۔ مسٹر گاندھی نے مودی کو نشانہ لگاتے ہوئے کہا ، 'کیا جوابدہي لے گی آپ کی حکومت؟'۔

راہل گاندھی کا وزیر اعظم مودی سے 12 واں سوال ، چھوٹے منجھلے کاروباری بدحال، بڑے صنعت کار مست

کانگریس نائب صدر راہل گاندھی: فائل فوٹو۔

کانگریس نائب صدر گجرات اسمبلی انتخابات میں ریاست کی بدحالی کے لئے بی جے پی حکومت پر الزام لگا رہے ہیں اور وزیر اعظم سے صحت، تعلیم، مہنگائی، کسانوں اور قبائلیوں کے موجودہ حالات سے منسلک مختلف ایشوز پر روز ایک سوال پوچھ رہے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز