بیوی نے شراب پینے سے منع کیا تو شوہر نے دے دی تین طلاق

May 29, 2017 12:15 PM IST | Updated on: May 29, 2017 12:15 PM IST

بجنور۔ اتر پردیش کے بجنور ضلع میں ایک شخص نے اپنی بیوی کو صرف اس وجہ سے تین طلاق بول دیا کیونکہ اس نے شراب پینے کی مخالفت کی تھی۔ گاؤں بھنوٹی رہائشی افسانہ بنت منے نے پولیس کو دی گئی اپنی تحریر میں الزام لگایا ہے کہ شراب پینے کی مخالفت کرنے پر اس کے شوہر نے اسے طلاق دے دی۔ افسانہ نے اپنی تحریر میں کہا ہے کہ 6 سال پہلے اس کا نکاح كاسمپورگڑھی رہائشی معین بن صابر سے ہوا تھا۔ شادی کے کچھ دن بعد ہی سسراليوں نے جہیز کے لئے اسے ہراساں کرنا شروع کر دیا۔ الزام ہے کہ اس دوران شوہر شراب پی کر اس کے ساتھ مارپیٹ کرنے لگا۔ شراب پینے کی مخالفت کرنے پر طلاق دینے کی دھمکی دینے لگا۔

الزام ہے کہ 27 مئی کو شوہر شراب کے نشے میں دھت ہوکر گھر پہنچا اور بیوی سے مارپیٹ کرنے لگا۔ جب اس نے شراب پینے کی مخالفت کی تو ملزم نے مارپیٹ کر اسے کمرے میں بند کر دیا۔ اس کے بعد صبح اسے سسرال والوں کی موجودگی میں تین طلاق بول کر گھر سے نکال دیا۔

بیوی نے شراب پینے سے منع کیا تو شوہر نے دے دی تین طلاق

مسلم خواتین: علامتی تصویر

افسانہ کا الزام ہے کہ اس کے شوہر نے شراب پینے کے چکر میں اس کے زیور تک بیچ ڈالے۔ ابھی افسانہ اپنے 4 سال کے بیٹے کے ساتھ میکے میں رہ رہی ہے۔ دوسری طرف کوتوال فتح سنگھ کا کہنا ہے کہ معاملے میں جانچ چل رہی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز