جی ایس ٹی: 'ون نیشن ون ٹیکس' سے جانئے کیا مہنگا ہو گا اور کیا سستا

لوک سبھا میں بل پیش کرتے وقت وزیر خزانہ ارون جیٹلی نے کہا کہ جی ایس ٹی سے ملک میں ٹیکس ٹیررزم کا خاتمہ ہو جائے گا۔

Mar 30, 2017 11:50 AM IST | Updated on: Mar 30, 2017 11:55 AM IST

نئی دہلی۔ لوک سبھا میں چلی طویل بحث کے بعد آخر کار جی ایس ٹی بل پاس ہو گیا۔ لیکن اپوزیشن اس بل میں ہوئی ترمیم سے اب بھی ناخوش ہے۔ اپوزیشن کا الزام ہے کہ حکومت نے ان کی طرف سے پیش کردہ ترمیم کو درکنار کر دیا ہے۔ آپ کو بتا دیں کہ حکومت نے جی ایس ٹی بل 2017 میں پانچ ترامیم کے ساتھ پاس کیا ہے۔ ایسا دعوی کیا جا رہا ہے کہ جی ایس ٹی کے عمل میں آنے سے طرح طرح کے ٹیکس کے بجائے صرف جی ایس ٹی لاگو ہوگا اور پورا ملک ایک بڑی مارکیٹ بن جائے گا۔ آئیے جانتے ہیں اس بل کے بعد کیا اثر پڑے گا مارکیٹ میں۔

لوک سبھا میں بل پیش کرتے وقت وزیر خزانہ ارون جیٹلی نے کہا کہ جی ایس ٹی سے ملک میں ٹیکس ٹیررزم کا خاتمہ ہو جائے گا۔ لوک سبھا میں جی ایس ٹی بل پر بحث کرتے ہوئے وزیر خزانہ نے کہا کہ جی ایس ٹی کی 4 شرحیں ہوں گی اور اس کی زیادہ سے زیادہ حد 28 فیصد کی ہوگی۔ اتنا ہی نہیں عیش و آرام کی اشیاء پر الگ سے سیس بھی لگے گا۔ جی ایس ٹی میں ایک سے زیادہ ٹیكسیشن سلیب رکھے گئے ہیں۔ کھانے پینے کی چیزیں 0 فیصد ٹیکس سلیب میں آئیں گی۔ دوسرا ٹیکس سلیب 5 فیصدی کا ہوگا وہیں تیسرا سلیب 12-18 فیصد کا ہوگا جبکہ 28 فیصد زیادہ سے زیادہ ٹیکس سلیب ہو گا۔

جی ایس ٹی: 'ون نیشن ون ٹیکس' سے جانئے کیا مہنگا ہو گا اور کیا سستا

Loading...

لگژری سلیب میں تمباکو، مہنگی گاڑیاں آئیں گی۔ لگژری سلیب کے 2 حصے ہوں گے، سیس + ٹیکس۔ لگژری / تمباکو مصنوعات پر 28 فیصد کے ساتھ سیس بھی لگے گا۔

پورے ملک میں کسی سامان کی ایک ہی قیمت ہو جائے گی۔ ایک ریاست سے دوسری ریاست میں اسمگلنگ رکے گی اور جی ایس ٹی سے مصنوعات کی قیمت میں کمی آئے گی۔ جی ایس ٹی سے ٹیکس کا ڈھانچہ آسان ہو جائے گا اور حکومت کی ٹیکس سے کمائی بڑھے گی۔ جی ایس ٹی سے ٹیکس چوری پر شکنجہ كسے گا۔

جی ایس ٹی کے نفاذ سے ٹو وہیلر گاڑی، چھوٹی کاریں، فین، واٹرہیٹر، کولر اور فلمیں دیکھنا سستا ہو جائے گا۔ حالانکہ جی ایس ٹی سے فون بل، ہوٹل میں کھانا پینا، ہوائی ٹکٹ، ٹرین ٹکٹ، ٹرک اور ٹیمپو مہنگے ہو جائیں گے۔

 

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز