Live Results Assembly Elections 2018

یوم آزادی : گاندھی، بدھ کی سرزمین پر عقیدت کے نام پر تشدد قابل قبول نہیں : مودی

گئو ركشا کے نام پر بے گناہوں کو پیٹ -پيٹ کر ہلاک کرنے والوں کو لال قلعہ کے فصیل سے سخت پیغام دیتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی نے آج کہا کہ عقیدت کے نام پر تشدد قطعی برداشت نہیں کیا جائے گا۔

Aug 15, 2017 04:03 PM IST | Updated on: Aug 15, 2017 04:03 PM IST

نئی دہلی: گئو ركشا کے نام پر بے گناہوں کو پیٹ -پيٹ کر ہلاک کرنے والوں کو لال قلعہ کے فصیل سے سخت پیغام دیتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی نے آج کہا کہ عقیدت کے نام پر تشدد قطعی برداشت نہیں کیا جائے گا۔ مسٹر مودی نے 71 ویں یوم آزادی پر قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ عقیدے کے نام پر اور صبرو تحمل سے کام نہ لینے کی وجہ سے کچھ لوگ ایسا کام کر دیتے ہیں جو سماجی تانے -بانے کو تباہ کر دیتا ہے۔انہوں نے کہا کہ ملک عقیدے کے نام پر تشدد کو کبھی قبول نہیں کر سکتا۔ ذات پات اور فرقہ پرستی کا زہر ملک کا کبھی بھی بھلا نہیں کر سکتا۔ ملک امن، اتحاد اور ہم آہنگی سے چلتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ گاندھی اور بدھ کی سر زمین ہے۔ سب کو ساتھ لے کر چلنا ہماری ثقافت اور وراثت ہے۔ آزادی کے وقت کا نعرہ تھا 'انگریزوں ہندستان چھوڑو اور آج 'ہندستان جوڑو کا نعرہ ہے۔ سب کو ساتھ لے کر چلنے سے ہی ملک آگے بڑھے گا۔

یوم آزادی : گاندھی، بدھ کی سرزمین پر عقیدت کے نام پر تشدد قابل قبول نہیں : مودی

احتجاج اور مظاہروں کے نام پر سرکاری املاک کو نقصان پہنچانے والوں کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ ملک کے سوا سو کروڑلوگوں کی املاک ہے اور اس کا نقصان برداشت نہیں کیا جا سکتا۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز