چمپئنز ٹرافی کیلئے ٹیم انڈیا کا اعلان ، شیکھر ، روہت اور سمیع کی واپسی ، رینا کو نہیں ملی جگہ

May 08, 2017 06:50 PM IST | Updated on: May 08, 2017 06:50 PM IST

نئی دہلی : ہندوستان کو 2013 میں پچھلی چمپئنز ٹرافی میں خطاب دلانے والے وکٹ کیپر بلے باز مہندر سنگھ دھونی کو یکم جون سے انگلینڈ میں ہونے والی آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی کے لیے پیر کو اعلان 15 رکنی ہندستانی ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔ٹیم میں اوپنر روہت شرما، آف اسپنر روی چندرن اشون اور تیز گیند باز محمد سمیع کی واپسی ہوئی ہے۔ ہندستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) کی سینئر سلیکشن کمیٹی نے پیر کو یہاں اپنی میٹنگ کے بعد 15 رکنی ٹیم اور پانچ ریزرو کھلاڑیوں کا اعلان کیا۔چیف سلیکٹر ایم ایس كے پرساد نے ٹیم کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ دھونی نازک حالات میں دنیا کے بہترین فنشر ہیں اور انہیں یاد نہیں کہ گزشتہ 10۔12 برسوں میں دھونی نے وکٹ کے پیچھے کبھی خراب کارکردگی کی ہو۔

دھونی تینوں فارمیٹ میں کپتانی چھوڑ چکے ہیں اور وہ صرف محدود فارمیٹ میں کھلاڑی کے طور پر کھیل رہے ہیں۔دھونی کو آئی پی ایل 10 میں رائزنگ پنے سپرجائنٹس کی کپتانی سے بھی ہٹا دیا گیا تھا۔دھونی نے گھریلو سیزن میں جھارکھنڈ کی کپتانی کی تھی اور وجے ہزارے ون ڈے ٹرافی میں اپنی ٹیم کو سیمی فائنل تک لے گئے تھے۔ گھریلو سیزن اور آئی پی ایل میں وکٹ کیپر بلے باز دنیش کارتک اور رشبھ پنت کی شاندار کارکردگی کو دیکھتے ہوئے دھونی پر سوال اٹھائے جا رہے تھے لیکن سلیکٹرز نے دھونی کو ترجیح دی اور کارتک اور پنت کو پانچ ریزرو کھلاڑیوں میں رکھا۔

چمپئنز ٹرافی کیلئے ٹیم انڈیا کا اعلان ، شیکھر ، روہت اور سمیع کی واپسی ، رینا کو نہیں ملی جگہ

تیز گیند باز سمیع نے اپنا آخری ون ڈے 26 مارچ 2015 کو سڈنی میں آسٹریلیا کے خلاف کھیلا تھا۔اس کے بعد انجری کی وجہ سے وہ کافی وقت ٹیم سے باہر رہے۔26 سالہ سمیع 2015 عالمی کپ میں ہندستان کے بہترین بولر تھے۔بالکل فٹ ہونے کے بعد وہ بنگال کے لیے وجے ہزارے ٹرافی اور آئی پی ایل میں دہلی ڈئیر ڈیولس کے لئے کھیلے۔انہیں چمپئنز ٹرافی کے لیے پانچ تیز گیند بازوں میں رکھا گیا۔ چمپئنز ٹرافی یکم جون سے انگلینڈ میں کھیلی جانی ہے جہاں ہندستان خطاب کا دفاع کرنے اترے گا۔بی سی سی آئی نے کل فیصلہ کیا تھا کہ ہندستانی ٹیم چمپئنز ٹرافی میں حصہ لے گی اور اس کے 24 گھنٹے بعد وراٹ کوہلی کی کپتانی میں اس کا اعلان کر دیا۔

ٹیم میں اوپنر شکھر دھون اور روہت شرما کو رکھا گیا ہے۔روہت نے پہلی پسند اوپنر کے طور پر اپنا مقام حاصل کیا ہے۔روہت چوٹ کی وجہ سے پانچ ماہ میدان سے باہر رہے تھے۔وہ مارچ میں میدان پر واپس آئے اور اس آئی پی ایل میں ممبئی انڈینس کے لئے ابھی تک تمام 11 میچوں میں کھیلے ہیں۔ آف اسپنر اشون ٹیم میں شامل دو ماہر اسپنروں میں ایک ہیں۔ایک اور اسپنر رویندر جڈیجہ ہیں۔لیفٹ آرم اسپنر یوراج سنگھ اور پارٹ ٹائم آف اسپنر کیدار جادھو بھی کچھ اوور بانٹ سکتے ہیں۔یوراج کو گھریلو سیزن میں اور آئی پی ایل میں اچھی کارکردگی کا فائدہ ملا ہے۔یوراج نے اس سال کے اوائل میں انگلینڈ کے خلاف سیریز سے ون ڈے کیریئر کو نئی زندگی دی تھی۔

سلیکٹرز نے روہت کے جوڑی دار کے لیے اوپنر دھون پر انحصار ظاہر کیا ہے۔لوکیش راہل کے زخمی ہونے کی وجہ سے انہیں ٹیم میں جگہ نہیں مل پائی اور سلیکٹرز نے شکھر کا انتخاب کیا۔ اوپننگ کے ایک اور دعویدار اجنکیا رہانے کو بھی ٹیم میں جگہ ملی ہے۔ چمپئنز ٹرافی کے لیے ٹیم کا اعلان کرنے کی آخری میعاد 25 اپریل تھی لیکن بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے بورڈ کی دبئی میں اپریل میں ہوئی میٹنگ میں آمدنی اور انتظامی بہتری معاملے پر شکست کھانے کے بعد بی سی سی آئی نے ٹیم انتخاب ملتوی کر دیا تھا۔بی سی سی آئی کو چلا رہی منتظمین کی کمیٹی نے حال ہی میں بورڈ کو الٹی میٹم دیا تھا کہ وہ چمپئنز ٹرافی کے لیے جلد ٹیم کا اعلان کریں۔

بی سی سی آئی نے اتوار کو اپنی خصوصی جنرل میٹنگ (ایس جي ایم) میں ہندستانی ٹیم کو چمپئنز ٹرافی میں بھیجنے کا فیصلہ کیا تھا اور ساتھ ہی اعلان کیا تھا کہ پیر کو ٹیم کا اعلان کر دیا جائے گا۔ روہت شرما اور شکھر دھون کی اگرچہ آئی پی ایل میں توقعات کے مطابق کارکردگی کا مظاہرہ نہیں رہا ہے لیکن ان دونوں تجربہ کار بلے بازوں کو انگلینڈ کے حالات دیکھتے ہوئے ٹیم میں جگہ دی گئی ہے۔ہندوستانی ٹیم میں رہانے، جادھو، منیش پانڈے، ہردک پانڈیا اور جسپريت بمراه جیسے نوجوان کھلاڑی شامل ہیں۔

پانڈیا نے فاسٹ بولر آل راؤنڈر کے طور پر ٹیم میں جگہ بنائی ہے جبکہ ہندستانی ياركرمین بمراه نے آئی پی ایل میں اپنی بہترین بولنگ سے سب کو متاثر کیا ہے۔تیز گیند بازی کا دارومدار آئی پی ایل 10 میں اب تک سب سے زیادہ 21 وکٹ لے چکے بھونیشور کمار، محمد سمیع، امیش یادو اور بمراه کے کندھوں پر ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز