کپل مشرا نے کہا مجھ پر حملے کو لے کر جھوٹ بول رہے ہیں اروند کیجریوال

May 11, 2017 11:08 AM IST | Updated on: May 11, 2017 11:08 AM IST

نئی دہلی۔ انشن پر بیٹھے عام آدمی پارٹی کے سابق رہنما کپل مشرا نے دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال سے پوچھا ہے کہ انہوں نے حملہ آور کو لے کر جھوٹ کیوں بولا۔ کپل نے ان پر حملہ کرنے والے شخص کو بی جے پی کا بتائے جانے کی مخالفت کرتے ہوئے کہا کہ ان کے اوپر حملہ کرنے والا شخص محلہ کلینک کا رکن تھا۔ اسے بی جے پی کا کیوں بتایا گیا؟ آپ نے جلدی میں جھوٹ کیوں بولا؟

بتا دیں کہ بدھ سے کپل مشرا انشن پر ہیں اور آپ کے پانچ رہنماؤں کے غیر ملکی دورے کی تفصیلات مانگ رہے ہیں۔ ان کے ساتھ کل ایک شخص نے مارپیٹ بھی کی تھی۔ اس کے جواب میں کپل مشرا نے آج کہا کہ محترم اروند جی آج دوسرا دن ہے، آپ کے جواب کا انتظار ہے۔ کل ایک آدمی پر تشدد حملہ کرنے آیا، پولیس اس آدمی کو پکڑ کر لے جا بھی نہیں پائی اور سنجے سنگھ نے فوری طور پر پی سی کر کے اس آدمی کی تصویر بی جے پی کے ساتھ دکھا دی جیسے سب کچھ پہلے سے طے شدہ تھا۔ بعد میں پتہ لگ گیا کہ وہ آدمی آپ کا کارکن ہے۔ حملہ آور انکت بھاردواج ستیندر جین کے محلہ كلينک میں كوآرڈنیٹر ہے۔

کپل مشرا نے کہا مجھ پر حملے کو لے کر جھوٹ بول رہے ہیں اروند کیجریوال

انہوں نے کہا کہ سنجے سنگھ نے میڈیا میں جھوٹی بیان بازی کی، اروند جی آپ نے جھوٹا ریٹویٹ کیا، آپ نے غلط حقیقت پھیلانے کی کوشش کی۔ كپل نے مزید کہا کہ وہ آج بھی بھوک ہڑتال پر ہیں اور جب تک پانچ رہنماؤں کی بیرون ملک سفر کی تفصیلات نہیں دی جاتیں اس وقت تک بھوک ہڑتال پر رہوں گا۔ الگ کچھ غلط نہیں کیا، چھپانے کو کچھ نہیں ہے تو یہ معلومات پانچ منٹ میں دی جا سکتی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز