بھوک ہڑتال پر بیٹھے کپل مشرا، عام آدمی پارٹی کے لیڈروں کے غیر ملکی دوروں کی تفصیلات کا مطالبہ

May 10, 2017 09:55 AM IST | Updated on: May 10, 2017 09:55 AM IST

نئی دہلی : عام آدمی پارٹی کے سابق لیڈر کپل مشرا آج سے بھوک ہڑتال پر بیٹھ گئے ہیں ۔ وہ اپنے گھر کے باہر ہی بھوک ہڑتال کر رہے ہیں ۔ کپل مشرا نے دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال سمیت کچھ دیگر لیڈروں پر بدعنوانی کے الزامات لگائے ہیں ۔

کپل مشرا نے سی بی آئی سے تین شکایتیں کی ہیں ،جن میں کیجریوال کے رشتہ دار کا 50 کروڑ کا زمینی سودا ، عام آدمی پارٹی کے رہنماؤں کے غیر ملکی سفر اور اروند كےجريول کی دو کروڑ روپے کی نقد لین دین کا معاملہ شامل تھا ۔ بھوک ہڑتال پر بیٹھنے سے پہلے کپل مشرا کا کہنا ہے کہ جب تک پارٹی رہنماؤں کے غیر ملکی دوروں کی تفصیلات نہیں دی جاتی ہے ، تب تک وہ بھوک ہڑتال نہیں توڑیں گے ۔

بھوک ہڑتال پر بیٹھے کپل مشرا، عام آدمی پارٹی کے لیڈروں کے غیر ملکی دوروں کی تفصیلات کا مطالبہ

Image Source: PTI

عام آدمی پارٹی کے پانچ لیڈروں نے غیر قانونی طور پر بیرون ملک کا سفر کیا ۔ غیرملکی دورے کی معلومات دی جائے ۔ سفر کا پیسہ کہاں سے آیا ، یہ معلومات نہیں دینے تک انشن جاری رہے گا ۔ انہوں نے کہا کہ وہ کیجریوال کے گھر کے سامنے نہیں ، بلکہ اپنے گھر کے باہر ایک کونے میں انشن کر رہے ہیں ۔ انہیں پتہ ہے کہ کیجریوال کو ان کے مرنے کی فکر نہیں ہے اور انہیں بھی اس کی فکر نہیں ہے ۔ وہ ستیہ گرہ کر رہے ہیں ۔

جان سے مارنے کی دھمکی

اس سے پہلے آج صبح کپل مشرا نے کہا تھا کہ انہیں جان سے مارنے کی دھمکی ملی ہے ۔ ایک غیر ملکی نمبر سے ان کے پاس فون آیا تھا ۔ جب انہوں نے فون نہیں اٹھایا ، تو انہیں وہاٹس ایپ کے ذریعے دھمکی دی گئی ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز