کیرالہ مبینہ لوجہاد کیس : این آئی اے کی اسٹیٹس رپورٹ داخل ، 27 نومبر کو سپریم کورٹ میں ہوگی سماعت

Nov 23, 2017 11:51 PM IST | Updated on: Nov 23, 2017 11:51 PM IST

نئی دہلی : کیرالہ کے سرخیوں میں چھائے رہنے والے اکھیلا -شیفین نکاح معاملے کی تحقیقات کرنے والی قومی جانچ ایجنسی (این آئی اے) نے سپریم کورٹ میں مہربند لفافے میں آج اسٹیٹس رپورٹ سونپ دی ہے۔ عدالت اس معاملے میں 27 نومبر کو سماعت کرے گی۔ اس دن اکھیلا کو انفرادی طور پر عدالت کے کمرے میں پیش کیا جانا ہے۔ این آئی اے نے دو فرقوں کے نوجوان لڑکے اور لڑکیوں کی شادیوں کے 11 معاملات کی جانچ کی ہے اور اس بنیاد پر رپورٹ تیار کی ہے۔

واضح ر ہے کہ سپریم کورٹ نے کل اكھیلا کے والد اشوكن کی عرضی پرفوری سماعت سے یہ کہتے ہوئے انکار کر دیا تھا کہ وہ 27 نومبر کو اس وقت اس عرضی پر سماعت کرے گا ،جب لڑکی کو اس کے سامنے پیش کیا جائے گا۔ تبدیلی مذہب کے بعد اكھیلا سے هاديہ بن جانے والی لڑکی کے والد نے اپنی درخواست میں کہا تھا کہ اس کی بیٹی سے بات چیت بند کمرے میں کی جائے۔

کیرالہ مبینہ لوجہاد کیس : این آئی اے کی اسٹیٹس رپورٹ داخل ، 27 نومبر کو سپریم کورٹ میں ہوگی سماعت

سپریم کورٹ آف انڈیا: فائل فوٹو، گیٹی امیجیز۔

عدالت نے گزشتہ 30 اکتوبر کو ہدایت دی تھی کہ هاديہ کو 27 نومبر کو کھلی عدالت میں بات چیت کے لئے پیش کیا جائے۔ خیال رہے کہ اكھلا نے تبدیلی مذہب کرنے کے بعد شیفین سے نکاح کیا تھا، جسے اشوكن نے کیرالہ ہائی کورٹ میں چیلنج کیا تھا۔ ہائی کورٹ نے اس نکاح کو منسوخ کر دیا تھا، جسے شیفین نے سپریم کورٹ میں چیلنج کیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز