پارلیمنٹ سرمائی اجلاس : سابق وزیر اعظم منموہن کے معاملہ پر ہنگامہ جاری ، کانگریس کا واک آؤٹ

لوک سبھا میں کانگریس کے ممبران نے سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ کے خلاف وزیر اعظم نریندر مودی کے مبینہ قابل اعتراض تبصر ہ کے معاملے پر آج بھی زبردست ہنگامہ کیا اور بات نہیں سنے جانے پر ایوان سے واک آؤٹ کیا۔

Dec 20, 2017 07:30 PM IST | Updated on: Dec 20, 2017 07:30 PM IST

نئی دہلی : لوک سبھا میں کانگریس کے ممبران نے سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ کے خلاف وزیر اعظم نریندر مودی کے مبینہ قابل اعتراض تبصر ہ کے معاملے پر آج بھی زبردست ہنگامہ کیا اور بات نہیں سنے جانے پر ایوان سے واک آؤٹ کیا۔ ایوان کی کارروائی دو بار ملتوی ہونے کے بعد دو بجے جیسے ہی شروع ہوئی کانگریسی ارکان نے اپنی سیٹ پر کھڑے ہو کر وزیر اعظم سے ڈاکٹر سنگھ پر دیا گیا بیان واپس لینے کا مطالبہ کرتے ہوئے ہنگامہ شروع کر دیا اور نشست صدارت کے سامنے آکر 'وزیر اعظم معافی مانگو، انصاف کرو-انصاف کرو 'کے نعرے لگانے لگے۔ ڈپٹی اسپیکر ایم تھمبيدورئي نے اراکین سے خاموش ہونے اور ایوان کی کارروائی میں حصہ لینے کی اپیل کی لیکن ان کی بات نہیں سنی گئی۔

اسی درمیان کانگریس کے لیڈر ملك ارجن كھڑگے نے نظم و نسق کا سوال اٹھایا۔ معاملے میں مداخلت کرتے ہوئے پارلیمانی امور کے وزیر اننت کمار نے ڈپٹی اسپیکر پر زور دیا کہ 80 فیصد رکن ایوان کی کارروائی چلانے کے حق میں ہیں لہذا ایوان کی کارروائی جاری رکھی جانی چاہئے۔ ہنگامے کے درمیان رکن بل پر بحث جاری رہی ۔ کانگریس کے رکن کچھ دیر ہنگامہ کرتے رہے اور پھر ایوان سے واک آؤٹ کر گئے۔ اس سے پہلے کانگریس ارکان کے ہنگامے کی وجہ سے وقفہ سوالات اور وقفہ صفر میں بھی ایوان کی کارروائی ملتوی کرنی پڑی تھی۔

پارلیمنٹ سرمائی اجلاس : سابق وزیر اعظم منموہن کے معاملہ پر ہنگامہ جاری ، کانگریس کا واک آؤٹ

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز