منوج تیواری کے گھر پر حملہ، کہا سازش کے پیچھے دلی پولیس بھی

نئی دہلی۔ بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ اور دہلی ریاستی صدر منوج تیواری کے گھر کچھ نامعلوم افراد کی طرف سے حملے کا معاملہ سامنے آ رہا ہے۔

May 01, 2017 10:39 AM IST | Updated on: May 01, 2017 10:39 AM IST

نئی دہلی۔ بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ اور دہلی ریاستی صدر منوج تیواری کے گھر کچھ نامعلوم افراد کی طرف سے حملے کا معاملہ سامنے آ رہا ہے۔ اس بارے میں تیواری نے بتایا، یہ گہری سازش کا حصہ ہے۔ میڈیا سے بات کرتے ہوئے انہوں نے دہلی پولیس کے بھی اس سازش میں شامل ہونے کا الزام لگایا ہے۔ ساتھ ہی کہا کہ اس میں شامل کسی بھی شخص کو بخشا نہیں جانا چاہئے۔ دہلی پولیس کے مطابق دیر رات منوج تیواری کے گھر کے باہر ہوا واقعہ روڈ ریج کا معاملہ ہے۔ اس میں منوج تیواری کے گھر کے قریب دو فریقوں میں جھڑپ ہوئی اور تصادم کے بعد ایک گاڑی ان کے گھر میں گھس گئی۔ اس میں ان کے عملے کو معمولی چوٹیں آئی ہیں اور پارکنگ میں کھڑی ویگنار کے شیشے ٹوٹ گئے اور كھرونچیں آئی ہیں۔ عملے کی شناخت پر دو حملہ آوروں کو پولیس نے گرفتار کر لیا ہے۔

اتوار دیر رات بی جے پی کے دہلی ریاستی صدر منوج تیواری کے نارتھ ایونيو گھر میں جب یہ واقعہ ہوا اس وقت منوج تیواری گھر پر موجود نہیں تھے۔ وہ کسی تقریب میں گئے ہوئے تھے۔ یہ پورا واقعہ سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہو گیا۔

منوج تیواری کے گھر پر حملہ، کہا سازش کے پیچھے دلی پولیس بھی

وہیں منوج تیواری نے اس واقعہ کے بارے میں ٹویٹ کر معلومات دیتے ہوئے کہا، حملہ آوروں نے گھر میں گھس کر ہر کمرے کی تلاشی لی اور گھر میں موجود ان کے عملے کے ساتھ مارپیٹ بھی کی۔ جس وقت حملہ آوروں نے ان کے گھر پر حملہ کیا تقریبا اسی وقت وہ گھر پر موجود رہتے ہیں۔

 

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز