متھرا :پنچایت کا فرمان ، گئو کشی پرلگے گا 2.5 لاکھ کا جرمانہ ، گھر کے باہر لڑکیوں کو نہیں ہوگی موبائل پر بات کی اجازت

اترپردیش میں متھرا کے میڈورا گرام پنچایت نے ایک تغلقي فرمان جاری کر کے گھروں کے باہر لڑكيوں کے موبائل فون سے بات چیت پر پابندی عائد کرنے کا فیصلہ کیا ہے

May 03, 2017 06:57 PM IST | Updated on: May 03, 2017 06:57 PM IST

متھرا: اترپردیش میں متھرا کے میڈورا گرام پنچایت نے ایک تغلقي فرمان جاری کر کے گھروں کے باہر لڑكيوں کے موبائل فون سے بات چیت پر پابندی عائد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ سابق گرام پردھان محمدغفار نے موبائل فون پر گھر کے باہر بات چیت پر پابندی عائد کرنے کا فیصلہ کرتے ہوئے کہا کہ وہ لڑكيوں کی فون پر بات چیت کے خلاف نہیں ہے، لیکن وہ اس کا استعمال اپنے گھروں کے اندر کریں نہ کہ باہر۔ انہوں نے کہا کہ فرمان کی خلاف ورزی کرنے والی لڑکی پر 2100 روپیہ کا جرمانہ لگے گا۔ پنچایت نے گائے ذبح کرنے کے قصورواروں پر 2.50 لاکھ روپے کا بھی بھاری جرمانے لگانے کا اعلان کیا ہے۔ اگر کوئی سزا پوری کرنے میں لاچار ہے تو اس کے اثاثوں سے سزا کی تلافی کی جائے گی۔

مسٹر غفار نے اس فیصلے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ مسلم کمیونٹی نے اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کی گاؤ ذبیحہ کے خلاف مہم کے لئے حمایت کی ہے۔ سابق وزیر نے کہا کہ وہ بھی گائے کا احترام کرتے ہیں اور وہ کسی کو اس کو ذبح کرنے کی اجازت نہیں دیتے۔ گاؤ ذبح کرنے کی اطلاع دینے والے کو 51 ہزار روپیہ بھی دینے کا اعلان کیا۔

متھرا :پنچایت کا فرمان ، گئو کشی پرلگے گا 2.5 لاکھ کا جرمانہ ، گھر کے باہر لڑکیوں کو نہیں ہوگی موبائل پر بات کی اجازت

انہوں نے دعوی کیا کہ مسلمان بھی گائے کا احترام کرتے ہیں اور گاؤ کشي کرنے والوں کو پكڑكر پولیس کے حوالے کریں گے۔ ان کا سماجی بائیکاٹ کیا جائے گا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز