بی جے پی کے ممبر پارلیمنٹ ورون گاندھی لاپتہ ، تھانے میں دی گئی گمشدگی کی تحریر

May 06, 2017 09:27 AM IST | Updated on: May 06, 2017 09:27 AM IST

سلطان پور : سلطانپور کے بی جے پی کے ممبر پارلیمنٹ ورون گاندھی کے گزشتہ کئی مہینوں سے اپنے پارلیمانی حلقہ سلطانپور نہ آنے سے ناراض ككو پانڈے یوتھ بریگیڈ کے ارکان نے شہر کوتوالی میں گمشدگی کی تحریر دی ہے ۔ مشتعل نوجوانوں کا کہنا ہے کہ گزشتہ کئی ماہ سے ممبر پارلیمنٹ کا کوئی پتہ نہیں چل رہا ہے ۔ وہ کہیں گم ہو گئے ہیں ، لہذا پولیس انتظامیہ سے انہوں نے ڈھونڈنے کی فریاد ہے ۔

نوجوانوں کا کہنا ہے کہ ممبر پارلیمنٹ کے علاقے میں نہ رہنے سے تمام ترقیاتی کام پچھڑ رہے ہیں اور عوام ان سے مل کر اپنی پریشانیاں بھی بتانا چاہ رہے ہیں ۔ بتا دیں کہ لوک سبھا انتخابات کے دوران ورون گاندھی نے الیکشن جیتنے کے بعد علاقے میں ہر تیسرے مہینے آکر پارلیمانی حلقہ میں رکنے کا وعدہ کیا تھا ، لیکن وہ اپنے وعدے سے منحرف ہوگئے۔

بی جے پی کے ممبر پارلیمنٹ ورون گاندھی لاپتہ ، تھانے میں دی گئی گمشدگی کی تحریر

گزشتہ سال 27 دسمبر کو ورون گاندھی سلطانپور آئے تھے ، تب سے آج تک انہوں نے علاقے میں اپنی شكل نہیں دکھائی ہے ۔ بی جے پی کے ممبر پارلیمنٹ ورون کے سلطانپور نہ آنے سے ضلع کے ترقیاتی کاموں کے لیے ہونے والی ضلع ویجلنس اور نگرانی کمیٹی کی میٹنگ بھی نہیں ہو سکی ہے ۔

وکاس بھون سے بھی کئی مرتبہ ورون گاندھی کو میٹنگ کی صدارت کرنے کے لیے لیٹر جاری کیا گیا ، اس کے باوجود وہ نہیں آئے اور میٹنگ آج تک ملتوی کی جاتی رہی  ۔  وزیر اعظم نریندر مودی کی بھی ہدایت ہیں کہ ہر لیڈر اپنے علاقے کے عوام سے روبرو ہوں اور ان کی پریشانیاں سنیں ، لیکن وزیر اعظم کی ہدایت بھی ورون گاندھی کے لیے کوئی معنی نہیں رکھتی ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز