میری حکومت میں ذات اور مذہب کی بنیاد پر تفریق نہیں کی جائے گی: وزیراعلی یوگی

May 09, 2017 02:40 PM IST | Updated on: May 09, 2017 02:40 PM IST

میرٹھ ۔ میرٹھ دورے پر پہنچے وزیراعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا ہے کہ یوپی میں تبدیلی صرف اقتدار کی تبدیلی نہیں ہے، بلکہ معاشرے کے آخری پائیدان تک ترقی کو پہنچانا ہی ان کی حکومت کا مقصد ہے۔ انہوں نے کہا کہ ان کی سركار میں ذات، مذہب کی بنیاد پر امتیازی سلوک نہیں کیا جائے گا۔ کرانتی دیوس سے پہلے میرٹھ میں مجاہدین آزادی کو سلام کرتے ہوئے وزیر اعلی نے کہا، "جو قوم اپنی تاریخ کو سنبھال كر نہیں رکھ سکتی، وہ اپنے جغرافیہ کی حفاظت بھی نہیں کر سکتی۔

میرٹھ کے بھیسالی گراؤنڈ میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعلی یوگی نے کہا کہ شہداء کے اہل خانہ کا احترام کیا گیا ہے۔ اشفاق اللہ خاں، بھگت سنگھ نے جنگ آزادی کو رفتار دی۔ انگریزوں نے ذات، برادری کے نام پر لڑایا۔ ترقی کے لئے ذات، مذہب سے اوپر اٹھنا ہو گا۔ سب کو ملک کے لئے سوچنا ہوگا۔ پی ایم مودی ملک کے نہیں، عالمی لیڈر ہیں۔ پی ایم مودی دنیا کے لئے مثالی لیڈر ہیں۔

میری حکومت میں ذات اور مذہب کی بنیاد پر تفریق نہیں کی جائے گی: وزیراعلی یوگی

سی ایم نے کہا کہ یوپی میں ذات، مذہب کی بنیاد پر کسی کے ساتھ امتیازی سلوک نہیں ہو گا۔ کسانوں کو فصل کی مناسب قیمت ملنی چاہئے۔ ہماری حکومت میں ایک ماہ میں 62 سو کروڑ کے گنے کی ادائیگی ہوئی۔ اب اچھے داموں میں مارکیٹ میں گندم فروخت کر سکتے ہیں۔ یوپی حکومت کسی کے ساتھ امتیازی سلوک نہیں کرے گی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز