مایاوتی اور ستیش مشرا کے بارے میں بڑا انکشاف کر سکتے ہیں نسیم الدین صدیقی

May 10, 2017 06:45 PM IST | Updated on: May 11, 2017 08:57 AM IST

لکھنو : بہوجن سماج پارٹی سے نکالے گئے نسیم الدین صدیقی نے کہا ہے کہ جن بے بنیاد الزامات کی بنیاد انہیں نکال دیا گیا ہے، دراصل وہ تمام الزامات مایاوتی اور ستیش چندر مشرا کے اوپر میں ثابت کروں گا۔ میں ثبوت کے ساتھ مایاوتی اینڈ کمپنی پر تمام الزام ثابت کر دوں گا۔نسیم الدین صدیقی نے میڈیا میں ایک پریس نوٹ جاری کر کے کہا کہ وہ اس وقت لکھنؤ سے باہر ہیں۔ لکھنؤ آنے کے بعد جمعرات کو وہ ثبوت کے ساتھ مایاوتی اینڈ کمپنی کے الزامات کا جواب پریس کے ذریعے دیں گے۔

انہوں نے بتایا کہ میں سمجھتا ہوں کہ اس اخراج سے میرے اور میرے خاندان کی اور میرے ساتھیوں کی بہوجن سماج پارٹی میں 34-35 سال کی قربانی کا صلہ مجھے دیا گیا ہے۔ میں نے اس مشن کے لئے اور مایاوتی کے لئے خاص طور پر اتنی قربانیاں دی ہیں ، جس کو شمار نہیں کر سکتا۔نسیم الدین نے الزام لگایا کہ مایاوتی، ان کے بھائی آنند کمار اور ستیش چندر مشرا کی طرف غیر قانونی ، غیر اخلاقی طور پر اور انسانیت سے باہر کئی مرتبہ ایسی مانگیں کی گئیں، جو میرے بس میں نہیں تھیں۔ کئی مرتبہ مجھے ٹارچر بھی کیا گیا، جس پختہ ثبوت میرے پاس ہیں۔

مایاوتی اور ستیش مشرا کے بارے میں بڑا انکشاف کر سکتے ہیں نسیم الدین صدیقی

نسیم الدین نے 1996 کی مثال دیتے ہوئے بتایا کہ اس سال اسمبلی انتخابات میں مایاوتی بدایوں کی بلسي سے الیکشن لڑ رہی تھیں، وہ اس انتخابات کے انچارج تھے۔ ان کی اکلوتی بیٹی کی طبیعت خراب ہو گئی ، لیکن مایاوتی نے انہیں وہاں جانے نہیں دیا، میں نے حکم مانا، آخر کار ان کی بیٹی نے دم توڑ دیا۔ یہی نہیں میں اپنی بیٹی کی نماز جنازہ میں بھی نہیں جا سکا۔

نسیم الدین صدیقی نے کہا کہ 2009 اور 2014 کے لوک سبھا انتخابات اور 2012 اور 2017 کے اسمبلی انتخابات میں پارٹی کو مایاوتی کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے کامیابی نہیں ملی۔ انہوں نے مسلمانوں پر غلط جھوٹے الزام لگائے۔ 2017 کے انتخابات سے کافی پہلے سے میں نے پارٹی کے لئے جو کوششیں کی، اسی کا نتیجہ تھا کہ بی ایس پی کو 22 فیصد سے زائد ووٹ ملے۔ نہیں تو صورت حال اور بدتر ہوتی۔ شکست کے بعد مايوتي نے مجھے بلایا اور اپر کاسٹ اور بیک ورڈ کو برا بھلا کہنے کے ساتھ ہی خاص طور پر مسلمانوں کے لئے برا بھلا کہا، جس کی میں نے مخالفت کی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز