این ڈی اے کے صدارتی امیدوار رام ناتھ کووند کی پی ایم مودی سے ملاقات ، 23 کو پرچہ نامزدگی کرسکتے ہیں داخل

Jun 19, 2017 02:39 PM IST | Updated on: Jun 20, 2017 02:01 AM IST

نئی دہلی: قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کے صدارتی امیدوار بنائے گئے بہار کے گورنر رام ناتھ كووند نے آج رات یہاں وزیر اعظم نریندر مودی سے ملاقات کی۔  وزیر اعظم کی رہائش گاہ پر ہوئی اس ملاقات کے دوران بھارتیہ جنتا پارٹی کے صدر امت شاہ بھی موجود تھے۔ مسٹر كووند کو آج دن میں بی جے پی پارلیمانی بورڈ کے اجلاس کے بعد این ڈی اے کا صدر کے عہدہ کا امیدوار اعلان کیا گیا تھا۔  امیدوار کے طور پر اپنے نام کا اعلان ہونے کے بعد مسٹر كووند پٹنہ سے نئی دہلی کے لئے روانہ ہوئے تھے۔ یہاں پہنچنے کے فورا بعد مسٹر كووند نے وزیر اعظم اور مسٹر شاہ سے ملاقات کرکے امیدوار بنائے جانے کے لئے ان کا شکریہ ادا کیا۔

رام ناتھ كووند کے نام کا  اعلان بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر امت شاہ نے آج یہاں پارٹی پارلیمانی بورڈ کے اجلاس کے بعد پارٹی ہیڈ کوارٹر میں پریس کانفرنس میں کیا۔ انہوں نے کہا کہ اس فیصلے کے بارے میں این ڈی اے کے تمام ساتھیوں کو اطلاع دے دی گئی ہے۔ انهوں نے بتایا کہ وزیر اعظم نریندر مودی نے کانگریس صدر سونیا گاندھی اور سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ کو بھی امیدوار کے نام سے آگاہ کر دیا ہے۔

این ڈی اے کے صدارتی امیدوار رام ناتھ کووند کی پی ایم مودی سے ملاقات ، 23 کو پرچہ نامزدگی کرسکتے ہیں داخل

مسٹر شاہ نے امید ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ مسٹر كووند کو الیکشن میں تمام سیاسی جماعتوں کی حمایت مل جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ چند دنوں میں بی جے پی اور این ڈی اے نے مختلف جماعتوں کے ساتھ صدارتی امیدوار کے سلسلے میں تبادلہ خیال کیا۔ اس سے سامنے آئے خیالات کی بنیاد پر آج پارلیمانی بورڈ کے اجلاس میں طویل فہرست پر غور وخوض کیا گیا اور آخر میں بہار کے گورنر رام ناتھ كووند کا نام طے کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ مسٹر كووند کا تعلق درج فہرست ذات سے ہے اور 12 سال تک راجیہ سبھا کےرکن رہے ہیں۔ وہ بی جے پی درج فہرست ذات سیل کے سربراہ بھی رہے ہیں۔ اس کے علاوہ وہ ہائی کورٹ اور سپریم کورٹ میں وکالت بھی کر چکے ہیں۔

بی جے پی صدر نے کہا کہ نامزدگی داخل کرنے کی تاریخ مسٹر كووند سے بات چیت کر نے کے بعد طے کی جائے گی لیکن امکان ہے کہ 23 ​​جون کو کاغذات نامزدگی داخل کر دئیے جائیں گے۔ رام ناتھ كووند دلت سماج سے آتے ہیں۔ وہ بنیادی طور پر کانپور، اتر پردیش سے ہیں۔ وہ گزشتہ تین سال سے بہار کے گورنر کے طور پر کام کر رہے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز