گایتری پرجاپتی کے خلاف غیر ضمانتی وارنٹ جاری، پولیس نے فارم ہاؤس پر مارا چھاپہ

Mar 05, 2017 09:49 AM IST | Updated on: Mar 05, 2017 09:50 AM IST

لکھنئو۔ اتر پردیش حکومت کے کابینہ وزیر اور امیٹھی سیٹ سے ایس پی امیدوار گایتری پرجاپتی پر شکنجہ کستا جارہا ہے۔ وہیں اس فرار وزیر گایتری پرجاپتی سمیت 7 ملزمان کے خلاف کورٹ نے غیر ضمانتی وارنٹ جاری کر دیا ہے۔ ادھر، کانپور میں پرجاپتی کی تلاش میں شہر کے کئی تھانوں کی پولیس نے مشترکہ طور پر بٹھور علاقے کے ترنگا فارم ہاؤس پر چھاپہ مارا۔ جہاں کئی تھانوں کی پولیس نے فارم ہاؤس کے چپے چپے کی تلاشی لی۔ آخر میں پولیس خالی ہاتھ واپس لوٹ گئی۔

بتا دیں، کہ لکھنؤ پولیس نے پرجاپتی کے پاسپورٹ منسوخ کرنے کے لئے پاسپورٹ دفتر کو خط لکھا ہے۔ اس کے علاوہ ریاستی سطح پر وزیر کے لئے لک آؤٹ نوٹس جاری کر دیا گیا ہے۔ جس فارم ہاؤس پر چھاپہ مارا، وہ گٹکھا کے مالک راجو کایا کا ہے۔ اس دوران انٹیلی جنس ایجنسیوں نے گایتری پرجاپتی کو لے کر ایرپورٹس پر بھی الرٹ جاری کیا ہے اور سرحدوں پر نظر رکھی جا رہی ہے۔ لیکن سوال یہ کھڑا ہوتا ہے کہ کیا واقعی پولیس اس قدآور وزیر کو تلاش کر رہی ہے یا یہ صرف دکھاوا ہے۔

گایتری پرجاپتی کے خلاف غیر ضمانتی وارنٹ جاری، پولیس نے فارم ہاؤس پر مارا چھاپہ

کیا ہے خاتون کا الزام

خاتون کا الزام ہے کہ وہ پرجاپتی سے تقریبا 3 سال پہلے ملی تھی۔ اس وقت وزیر نے اسے چائے میں نشہ آور مادہ ملا کر بیہوشی کی حالت میں اس کے ساتھ ریپ کیا اور اس کی تصاویر بھی لے لیں۔ خاتون نے الزام لگاتے ہوئے کہا تھا کہ اس کے بعد پرجاپتی نے اس کو کئی بار تصاویر کے ذریعے بلیک میل کرتے ہوئے ریپ کیا۔

کون ہیں گایتری پرجاپتی؟

گایتری پرجاپتی پر بدعنوانی کے کئی الزامات ہیں۔ انہیں وزیر اعلی اکھلیش یادو نے اپنی کابینہ سے برخاست بھی کیا تھا۔ لیکن بعد میں دوبارہ شامل کر لیا۔ اس وقت وہ سماج وادی پارٹی کے ٹکٹ پر امیٹھی سے اسمبلی الیکشن لڑ رہے ہیں۔ ؟

گایتری خالق پر بدعنوانی کے کئی الزامات ہیں. انہیں وزیر اعلی اکھلیش یادو نے اپنے کابینہ سے برخاست بھی کیا تھا. لیکن بعد میں دوبارہ شامل کر لیا. اس وقت وہ سماج وادی پارٹی کے ٹکٹ پر امیٹھی سے اسمبلی الیکشن لڑ رہے ہیں ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز