سرحد پر پاک فائرنگ کی وجہ سے ہندوستان نے بند کئے اسکول، اسپتالوں میں ڈاکٹروں کی چھٹیاں منسوخ

May 13, 2017 12:41 PM IST | Updated on: May 13, 2017 12:41 PM IST

سری نگر۔ پاکستان ہفتہ کی صبح سے راجوری کے نوشیرا سیکٹر میں مارٹر سے بھاری حملہ کر رہا ہے۔ ہندوستانی فوج نے اس حرکت کا کرارا جواب دیا ہے۔ حالانکہ پاکستان کی فائرنگ میں دو ہندوستانی شہریوں کی موت ہو گئی ہے۔ قریب 3 زخمی بھی بتائے جا رہے ہیں۔ اس درمیان مسلسل فائرنگ کی وجہ سے ہندوستان نے سرحدی دیہات کے اسکولوں میں غیر معینہ مدت کے لئے چھٹیاں کر دی ہیں۔

تین گاؤں پاکستان کی فائرنگ رینج میں ہیں۔ اسپتالوں کو بھی الرٹ جاری کیا گیا ہے۔ نیوز 18 ہندی کے مطابق ڈاکٹروں کی چھٹیاں منسوخ کر دی گئی ہیں۔ ہندوستانی فوج کے مطابق پاکستان نے نوشیرا علاقے کے تین دیہات کو نشانہ بنایا ہے۔ بتا دیں کہ حملوں کے بعد بھوانی، بابا كھوواری اور كلسيا گاؤں سے لوگوں کو محفوظ مقامات پر بھیج دیا گیا ہے۔ فوج کے مطابق پاکستان کی جانب سے مارٹر اور چھوٹے ہتھیاروں کے علاوہ آٹومیٹک گنس سے اٹیک کیا جا رہا ہے۔

سرحد پر پاک فائرنگ کی وجہ سے ہندوستان نے بند کئے اسکول، اسپتالوں میں ڈاکٹروں کی چھٹیاں منسوخ

پی ٹی آئی: فائل فوٹو

پچھلے کئی دنوں سے پاکستان مسلسل جنگ بندی کی خلاف ورزی کر رہا ہے۔ جمعہ کو بھی پاکستان نے جموں کے ارنيا علاقے میں جنگ بندی توڑی تھی۔ جبکہ جمعرات کو نوشیرا میں ایل او سی کے قریب رہائشی علاقوں پر گولے داغے تھے جس میں ایک عورت کی موت ہو گئی تھی۔

پاکستان کو مل رہا ہے کرارا جواب

وزارت دفاع کے ترجمان لیفٹیننٹ کرنل منیش مہتا نے بتایا، 'پاکستان کی فوج نے نوشیرا سیکٹر میں کنٹرول لائن کے قریب واقع ہماری چوکیوں پر اندھا دھند فائرنگ کی۔ انہوں نے ہفتے کی صبح 7.15 بجے فائرنگ شروع کی۔ فوج حملے کا کرارا جواب دے رہی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز