سی ایم یوگی کے شہر سے ہوکر جائے گی 'راجدھانی'، ریلوے بورڈ سے ملی ہری جھنڈی

Aug 07, 2017 08:47 AM IST | Updated on: Aug 07, 2017 08:47 AM IST

نئی دہلی۔ یوپی کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کے شہر گورکھپور کو جلد ہی ' راجدھانی ' کا تحفہ مل جائے گا۔ آنند وہار (دہلی) سے چل کر اگرتلا راجدھانی ایکسپریس لکھنؤ اور گورکھپور ہوتے ہوئے جائے گی۔ ریلوے کے حکام سے ملی معلومات کے مطابق ستمبر کے کسی بھی ہفتے میں راجدھانی ایکسپریس کا آپریشن شروع کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لئے ریلوے بورڈ سے ہری جھنڈی مل چکی ہے۔

بتا دیں، کہ گورکھپور شہر سیٹ سے 5 بار ایم پی رہے یوگی آدتیہ ناتھ کے وزیر اعلی بننے کے بعد گویا اس شہر کی فضا ہی بدل گئی ہو۔ وہیں اب ریلوے اس شہر کو راجدھانی ایکسپریس کی سوغات دینے جا رہی ہے۔ یہ راجدھانی ٹرین گورکھپور سے چلنے والی پہلی ٹرین ہوگی جو آنند وہار (دہلی) سے چل کر لکھنؤ، گورکھپور ہوتے ہوئے تریپورہ کے دارالحکومت اگرتلا تک جائے گی۔

سی ایم یوگی کے شہر سے ہوکر جائے گی 'راجدھانی'، ریلوے بورڈ سے ملی ہری جھنڈی

فی الحال ریلوے کی جانب سے ابھی تک اس کی سرکاری تصدیق نہیں ہوئی ہے کہ یہ ٹرین کب سے چلے گی، لیکن ریلوے سے منسلک حکام کی مانیں تو اس روٹ پر راجدھانی چلانے کی ہری جھنڈی ریلوے بورڈ نے دے دی ہے جس کو دیکھتے ہوئے نئے کوچ دستیاب کر دیئے گئے ہیں۔

gorakhpur junction

نیوز 18 ہندی سے خاص بات چیت میں شمال مشرق ریلوے گورکھپور کے اہم ٹریفک مینیجر منوج کمار سنگھ نے بتایا کہ ریلوے بورڈ میں میٹنگ کے دوران بورڈ کے ایڈوائزر (کوچنگ) پی کے هوا نے زون کے تمام افسران کو واضح حکم دیتے ہوئے کہا ہے کہ جلد سے جلد اس روٹ پر راجدھانی چلانے کو یقینی بنایا جائے۔ وہیں ریلوے کی جانب سے راجدھانی چلانے کا 'کوڈ' کر دیا گیا ہے، لیکن کب تک چلائی جائے گی یہ طے کرنے کا کام ریلوے بورڈ کا ہے۔

 

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز