اڑان منصوبے کا افتتاح، جانیں کن کن شہروں سے آپ کو ملے گی سستی پرواز

Apr 27, 2017 04:00 PM IST | Updated on: Apr 27, 2017 04:10 PM IST

شملہ۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے سستے ہوائی سفر پر مرکوز علاقائی رابطہ منصوبہ 'اڑان' ( ملک کا عام شہری پرواز کرے) کی پہلی پرواز کے لیے آج یہاں ہری جھنڈی دکھا کر روانہ کرتے ہوئے کہا کہ ٹائیر -2 اور ٹائیر -3 شہر ملک کی ترقی کے انجن بن رہے ہیں اور ملک کے متوسط طبقہ کی زندگی تبدیل ہورہی ہے۔ مسٹر مودی نے ایئر انڈیا کی یونٹ الائنس ایئر کی شملہ-دہلی پرواز کو ہری جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔ پانی کی بوچھارکی روایتی سلامی لیتا ہوا ہوائی جہاز دہلی کے لئے روانہ ہوا۔ پہلی پرواز میں 12 مسافر سوار تھے۔ اس کے علاوہ مسٹر مودی نے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے ٹروجیٹ کی كڈپپا-حیدرآباد اور ناندیڑ-حیدرآباد فلائٹوں کو بھی ہری جھنڈی دکھائی۔

پرواز کے تحت فاصلے کے حساب سے حکومت نے زیادہ سے زیادہ کرایہ طے کر دیا ہے۔ تقریبا ایک گھنٹے کی پرواز یعنی 500 کلومیٹر کے لئے زیادہ سے زیادہ کرایہ ڈھائی ہزار روپے مقرر کیا گیا ہے۔سستے رینٹل کی وجہ سے ایئر لائنز کو ہونے والے نقصان کی تلافی کے لئے وايبلیٹي گیپ فنڈنگ ​​(وی جی ایف) فنڈ بنایا گیا ہے۔ اس فنڈ کے لئے اہم راستوں پرہونے والی روٹین پروازوں میں اضافی چارجز لگا کر مزید پیسوں کا انتظام کیا جا ئےگا۔

اڑان منصوبے کا افتتاح، جانیں کن کن شہروں سے آپ کو ملے گی سستی پرواز

وزیر اعظم نے اس موقع پر کہا کہ مڈل کلاس کی زندگی تبدیل ہو رہی ہے اور ان کی توقعات بڑھ رہی ہیں۔ اگر مناسب موقع ملے تو وہ معجزہ کر سکتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جہاز رانی کے شعبہ میں کافی امکانات ہیں۔ پرواز کا ذکر کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ایک وقت تھا جب ہوائی سفر خاص لوگوں کے لئے ہی ہوا کرتا تھا لیکن اب حالات بدل چکے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ٹائیر -2 اور ٹائیر -3 کے شہر ترقی کے انجن بن رہے ہیں اور ان کے درمیان فضائی رابطے بڑھنے سے انہیں فائدہ ہو گا۔ 'اڑان' منصوبہ سے ہماچل پردیش کی سیاحت سیکٹر کو بڑا فائدہ ہوگا۔

جانیں کن شہروں سے آپ کو ملے گی سستی پرواز

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز