من [دل]کی بات سنانے والے وزیر اعظم مودی اب سنیں گے جن [عوام]کی بات

May 22, 2017 07:09 PM IST | Updated on: May 22, 2017 07:09 PM IST

نئی دہلی۔  وزیر اعظم نریندر مودی ملک کو تین سال تک 'من کی بات' سنانے کے بعد اب 'جن کی بات' سنیں گے۔ مرکز میں قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کی حکومت کے تین سال پورے ہونے کے موقع پر ملک کے قریب 900 مقامات پر بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) 26 مئی سے 15 جون کے درمیان  میکنگ آف دی ڈیولپڈ انڈیا فیسٹیول (مودی فیسٹ) کا نظم کرنے جا رہی ہے۔ مرکزی وزیر اور بی جے پی کی سینئر لیڈر اسمرتی ایرانی اور بی جے پی کے سیکرٹری جنرل ارون سنگھ نے آج یہاں ایک پریس کانفرنس میں بتایا کہ عوام کے تاریخی فیصلے سے اقتدار میں آنے کے تین سال مکمل ہونے پر وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ بی جے پی صدر امت شاہ، مرکزی وزرا، این ڈی اے کی حکومت والی ریاستوں کے وزرائے اعلی، نائب وزرائے اعلی، وزرا، اراکین پارلیمان و اسمبلی اور کونسلر اور تنظیم کے ریاستی و قومی عہدیداران ملک کے تمام شہریوں سے رابطہ جاتی و مواصلاتی پروگراموں میں حصہ لیں گے۔

محترمہ ایرانی نے بتایا کہ پروگرام کا آغاز گوہاٹی میں ہو گا جہاں شہریوں بالخصوص نوجوانوں کو تین سال میں حکومت کی طرف سے شروع کی گئی اسکیموں کی جانکاری دی جائے گی۔ ان منصوبوں کی معلومات کو موبائل فون میں ڈاؤن لوڈ کرنے کی سہولت بھی دستیاب کرائی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ 'جن کی بات' میں عام شہریوں سے ان کے خیالات اور تجربات سنے جائیں گے۔ انہوں نے بتایا کہ سرکاری پروگراموں میں 'سب کا ساتھ سب کا وکاس' کانفرنس بھی منعقد کی جائیں گی جن میں مرکزی حکومت کے مختلف منصوبوں - جن دھن بینک اکاؤنٹ، اجول منصوبہ، وزیراعظم کرنسی منصوبہ، حادثے کی انشورینس کی منصوبہ بندی وغیرہ سے مستفید ہونیوالےشامل ہوں گے اور اپنے تجربات بیان کریں گے۔

من [دل]کی بات سنانے والے وزیر اعظم مودی اب سنیں گے جن [عوام]کی بات

تصویر: یو این آئی

انہوں نے کہا کہ ان منصوبوں سے فائدہ اٹھانے والوں کی تعداد بہت زیادہ ہے۔ کرنسی منصوبہ کے تحت سات کروڑ لوگوں کو قرض ملا ہے۔ ان میں 70 فیصد خواتین ہیں۔ اجول منصوبہ بندی میں دو کروڑ سے زیادہ غریب خواتین کے باورچی خانے دھویں سے پاک ہوئے ہیں۔ جن دھن فنڈز اکاؤنٹ سے جو 25 کروڑ لوگ بینک نظام سے باہر رہ گئے تھے ان کو اس نظام کے تحت لایا گیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز