گورکھپور سانحہ : یوگی کے وزیر سدھارتھ ناتھ سنگھ اور آشو توش ٹنڈن کے خلاف پولیس میں تحریری شکایت

گورکھپور کے بی آر ڈی میڈیکل کالج میں بچوں کی اموات کے دلدوز سانحہ میں ایک بچہ کے والد نے ریاست کے وزیر صحت سدھارتھ ناتھ سنگھ، طبی تعلیم کے وزیر آشوتوش ٹنڈن اور چیف سکریٹری کے خلاف تھانے میں تحریر شکایت دی ہے

Aug 16, 2017 12:29 PM IST | Updated on: Aug 16, 2017 12:44 PM IST

گورکھپور : گورکھپور کے بی آر ڈی میڈیکل کالج میں بچوں کی اموات کے دلدوز سانحہ میں ایک بچہ کے والد نے ریاست کے وزیر صحت سدھارتھ ناتھ سنگھ، طبی تعلیم کے وزیر آشوتوش ٹنڈن اور چیف سکریٹری کے خلاف تھانے میں تحریر شکایت دی ہے۔

گوپال گنج کے موتی پور ایراجي کے منیجر راج بھر کے بچہ کی اسپتال میں علاج کے دوران موت ہو گئی تھی۔ انہوں نے گورکھپور کے گل رہا پولیس اسٹیشن میں شکایت کی ہے۔ پولیس کے مطابق کہ شکایت کی جانچ کرکے ضروری کارروائی کی جائے گی۔ 14 اگست کو دی تحریر میں دو دن کے بعد بھی پولیس نے ابھی تک ایف آئی آر بھی درج نہیں کی ہے۔

گورکھپور سانحہ : یوگی کے وزیر سدھارتھ ناتھ سنگھ اور آشو توش ٹنڈن کے خلاف پولیس میں تحریری شکایت

مینیجر راج بھر کے مطابق انہوں نے 10 اگست کو اپنے بچہ کو داخل کیا تھا اور آکسیجن کی کمی کی وجہ سے ان کا بچہ مر گیا۔ لیکن اسپتال انتظامیہ نے معاملہ کو دبانے کی کوشش کی تھی اور اس کے بچے کا پوسٹ مارٹم بھی نہیں کیا گیاتھا۔ ان کا کہنا ہے کہ اس پورے معاملہ میں میڈیکل کالج انتظامیہ کے علاوہ ریاستی حکومت کے وزیر بھی ذمہ دار ہیں کیونکہ آكسيجن سپلائی نہیں رکی ہوتی تو ان کا بچہ بچ سکتا تھا۔ یہ براہ راست لاپروائی کا معاملہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ اگر حکومت آکسیجن فراہمی کرنے والی فرم کے بقایا ادا کردیتی تو ادائیگی کی تاخیر کا خمیازہ انہیں اور ان جیسے تمام والدین کو اپنے بچوں کی لاش اٹھا کر بھگتنا نہیں پڑتا۔ مینیجر راج بھر نے وزیر صحت سدھارتھ ناتھ سنگھ، طبی تعلیم کے وزیر آشوتوش ٹنڈن، چیف سکریٹری صحت کے خلاف سنگین دفعات کے تحت ایف آئی آر درج کئے جانے کا مطالبہ کیا ہے۔

Loading...

قابل ذکر ہے کہ پچھلے دنوں بی آر ڈی میڈیکل کالج گورکھپور میں 60 سے زائد معصوم بچوں کی موت ہوگئی تھی ۔ معاملہ میں آكسيجن کی کمی کے الزامات لگے تھے ، لیکن یوپی حکومت نے آكسيجن کی کمی کو موت کی وجہ کو تسلیم کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز