میری جائیداد سے رابرٹ واڈرا کا کوئی لینا دینا نہیں : پرینکا گاندھی

Apr 28, 2017 11:28 AM IST | Updated on: Apr 28, 2017 11:28 AM IST

نئی دہلی : کانگریس کی صدر سونیا گاندھی کی بیٹی پرینکا گاندھی واڈرا نے کہا کہ ان کی جائیداد سے ان کے شوہر رابرٹ واڈرا یا ان کی کمپنی اسكائی لائٹ  کا کوئی لینا دینا نہیں ہے۔ انہوں نے یہ جواب فریدآباد میں خریدی گئی ایک زمین پر اٹھے سوالات کے بعد دیا ہے۔

پرینکا نے اپنے اوپر لگے ان الزامات کو بے بنیاد اور سیاسی سازش قرار دیا ، جس میں زمین کے سودے میں ان کے شوہر رابرٹ واڈرا کے فائنانس کرنے کی بات کہی گئی ہے۔ ایک میڈیا ہاؤس کی طرف سے مبینہ طور پر سوال اٹھائے جانے کے بعد پرینکا کے دفتر کی جانب سے یہ بیان جاری کیا گیا ہے۔

میری جائیداد سے رابرٹ واڈرا کا کوئی لینا دینا نہیں : پرینکا گاندھی

سوال اٹھایا گیا تھا کہ رابرٹ واڈرا کو 28 اپریل 2006 میں اسکائی لائٹ هسپٹیلٹي کے زمینی سودے میں ڈی ایل ایف سے جو پیسہ ملا، کیا اس کے ایک حصہ کا استعمال ان کی بیوی نے ہریانہ کے فرید آباد میں جائیداد خریدنے کے لئے کیا۔ خیال رہے کہ دیں کہ اسکائی لائٹ هسپٹیلٹي ڈی ایل ایف کے ساتھ زمین کے سودوں کو لے کر ہریانہ حکومت کی نظروں میں ہے۔

پرینکا کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ 28 اپریل 2006 کو انہوں نے 5 ایکڑ ہریانہ کے فرید آباد ضلع کے امی پور گاؤں میں خریدی تھی۔ اس کے لئے 15 لاکھ روپے ادا چیک سے ادا کیا گیا تھا۔ پرینکا گاندھی نے اس کے لئے ضروری 4٪ سرکاری فیس بھی ادا کی تھی ، جو کہ زمین کی قیمت کے مطابق 60 ہزار روپے تھی۔ یہ سودا اسکائی لائٹ کے زمینی سودے سے 6 سال پہلے ہوا تھا۔

بیان میں یہ بھی واضح کیا گیا کہ زمین خریدنے کے لئے پرینکا نے دادی اندرا گاندھی سے وراثت میں ملی پراپرٹی کے کرایہ کی آمدنی کا استعمال کیا تھا۔ پرینکا گاندھی کی جانب سے خریدی گئی کسی بھی پراپرٹی کی ادائیگی کا تعلق رابرٹ واڈرا یا ان کی کمپنی یا ڈی ایل ایف سے نہیں ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز