راہل گاندھی کا وزیر اعظم پر تیکھا نشانہ ، کہا : اب رام ليلاؤں میں رام بھی مودی ماسک ہی پہنیں گے

Jan 16, 2017 11:09 PM IST | Updated on: Jan 16, 2017 11:09 PM IST

رشی کیش: کانگریس کے نائب صدر راہل گاندھی نے کھادی دیہی صنعت کے كلینڈر اور ڈائری پر مہاتما گاندھی کی جگہ وزیر اعظم نریندر مودی کی تصویر شائع ہونے پر شدید طنز کرتے ہوئے آج یہاں کہا کہ ماحول کو اس قدر موی کے رنگ میں رنگ دیا گیا ہے کہ ایسا لگتا ہے کہ اب رام ليلاؤں میں رام بھی مودی ماسک ہی پہنیں گے۔ مسٹر گاندھی نے اتراکھنڈ کے رشی کیش میں کانگریس کے ’وجے سنکلپ سممیلن‘ سے خطاب کرتے ہوئے کہا ’’آج کل سب کچھ مودی ہی کرتے ہیں، اگلی بار رام لیلا ہوگی تو وہاں بھگوان رام نہیں دکھائی دیں گے بلکہ رام بھی مودی کا ماسک پہن کر رام لیلاکریں گے‘‘۔

کھادی کی اس سال کی ڈائری اور كلینڈر سے قوم مہاتما گاندھی کی تصویر ہٹائے جانے اور وزیر اعظم کی تصویر چھاپے جانے کی سخت تنقید کرتے ہوئے مسٹر گاندھی نے کہا’’جس شخص نے ترنگے کے لئے تین گولیاں کھائیں، اسے الگ کرکے مودی جی نے اپنی تصویر لگا دی‘‘۔ انہوں نے آر ایس ایس پر بھی تيكھا حملہ کیا اور کہا ’باون سال تک آر ایس ایس نے ناگپور میں ترنگا نہیں لہرایا‘ آج یہ ملک سے محبت کی بات کرتے ہیں لیکن 52 سال انہوں نے ترنگے کی عزت نہیں کی‘‘۔

راہل گاندھی کا وزیر اعظم پر تیکھا نشانہ ، کہا : اب رام ليلاؤں میں رام بھی مودی ماسک ہی پہنیں گے

انہوں نے کہا کہ آر ایس ایس حب الوطنی کی بات کرتا ہے لیکن اس تنظیم نے 1950 سے لے کر 2002 تک اپنے ناگپور واقع ہیڈکوارٹر میں کبھی ترنگا نہیں لہرایا۔ ان کا کہنا تھا کہ آر ایس ایس کے لوگ ترنگے کو نہیں بھگوے کو سلام کرتے تھے اور آج وہ حب الوطنی کی بات کرنے لگے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز