پيو ریسرچ سینٹر کی تازہ رپورٹ میں مذہب کے نام پر تشدد پھیلانے میں ہندوستان چوتھے نمبرپر ، شام سر فہرست

Apr 14, 2017 04:17 PM IST | Updated on: Apr 14, 2017 04:18 PM IST

نئی دہلی : پيو ریسرچ سینٹر کی تازہ رپورٹ میں مذہب کے نام پر تشدد پھیلانے میں ہندوستان کو چوتھے نمبر پر رکھا گیا ہے ،جبکہ شام اس میں پہلے نمبر پر ہے۔ پيو ریسرچ سینٹر ایک آزاد غیر جانبدار ووٹنگ اور رریسرچ تنظیم ہے ، جو 2009 کے بعد سے ہر سال گلوبل رسٹرکشن آن رلیجن نام سے ایک رپورٹ جاری کرتے ہیں ۔ تنظیم نے اپنی تازہ سالانہ عالمی رپورٹ میں کہا ہے کہ مذہب کے نام پر تشدد پھیلانے میں شام سر فہرست ہے جبکہ نائیجیریا اور عراق بالترتیب دوسرے اور تیسرے نمبر پر ہے اور چوتھے نمبر پر ہندوستان ہے۔

ہفنگٹن پوسٹ کی ایک خبر کے مطابق پیو ریسرچ کے مطابق سال 2014 کے بعد سے ہندوستان کی رینکنگ میں کافی تیزی سے گراوٹ درج کی گئی ہے ، لیکن گزشتہ سال کے مقابلے میں بہتر ہے۔سماجی دشمنی، مذہبی نفرت، مذہب، فرقہ وارانہ تشدد، مذہب سے متعلق دہشت گرد گروپوں سے متاثر تشدد، مذہبی گروپوں پر پابندی ، مذہبی ڈریس كوڈ کی 'خلاف ورزی کے لئے عورتوں پر ظلم و ستم سمیت 13 پوائنٹس پر اس رپورٹ کو تیار کیا گیا ہے۔

پيو ریسرچ سینٹر کی تازہ رپورٹ میں مذہب کے نام پر تشدد پھیلانے میں ہندوستان چوتھے نمبرپر ، شام سر فہرست

تبدیلی مذہب کے نام پر تشدد 10 میں سے 8.7 کے انڈیکس ویلیو کے ساتھ ہندوستان کو انڈیکس میں کافی اوپر جگہ ملی ہے ، جبکہ سیریا 9.2، نائیجیریا 9.1 پر اور عراق کو 8.9 انڈیکس ویلیو ملا ہے۔ ریسرچ کے اہم محقق كےٹاين كشي کے مطابق ہندوؤں اور مسلمانوں کے درمیان کی لڑائی کو لے کر ہندوستان کی رینکنگ کافی خراب ہوئی ہے۔ سماجی دشمنی انڈیکس سے پتہ چلتا ہے کہ مذہبی گروپوں کے درمیان کشیدگی کے نتیجے میں تشدد کی واقعات ہوئےہیں۔

ہندوستان میں سال 2015 میں ہندوؤں کی طرف سے مبینہ طور پر گائے ذبح کرنے، ہندو اور مسلمانوں کے درمیان جھڑپوں کے بعد مسلمانوں پر حملے کے واقعات پیش آئے ہیں اور اس میں سال 2014 سے زیادہ اضافہ ہوا ہے ۔ رپورٹ کے مطابق زیادہ تر سرکاری پابندیوں کا اثر ہندوستان میں غیر ہندوؤں پر پڑا تھا۔ مثال کے طور پر گائے ذبح کرنے پر پابندی نے عید الاضحی کے دوران مسلمانوں پر اثر ڈالا جبکہ عیسائیوں نے ان کے خلاف مذہبی تشدد کے واقعات کے بعد پولیس کارروائی کی کمی کے بارے میں شکایت کی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز