اگست کرانتی دیوس کو "دیش بچاؤ-دیش بناؤ" کے طور پر منائے گی سماج وادی پارٹی

Aug 03, 2017 09:44 PM IST | Updated on: Aug 03, 2017 09:44 PM IST

لکھنؤ: سماج وادی پارٹی (ایس پی) اگست کرانتی دیوس کو "دیش بچاؤ-دیش بناؤ" دن کے طور پر منايےگي۔ ایس پی کے مرکزی ترجمان راجندر چودھری نے آج یہاں جاری بیان میں کہا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) حکومت کی عوام مخالف اور فرقہ وارانہ سیاست کے خلاف ایس پی 9 اگست کو ضلع ہیڈکواٹر پر پوری ریاست میں جلسہ عام منعقد کرے گی۔

جلسہ عام میں ایس پی لوگوں کو بتايےگي کہ کس طرح بی جے پی حکومت غیر جمہوری طریقے سے مخالفت کے لئے اٹھنے والی ہر آواز کو دبا رہی ہے۔ بی جے پی راج میں کسان تباہ اور خواتین غیر محفوظ ہیں۔ طلبہ -نوجوانوں کے مستقبل کے ساتھ کھلواڑ کیا جا رہا ہے۔ اگست کرانتی دیوس پر عوام کی آواز پرزور طریقے سے اٹھائی جائے گی۔

اگست کرانتی دیوس کو

انہوں نے بتایا کہ اسی دن ایس پی صدر اکھلیش یادو فیض آباد میں منعقد پروگرام میں مہمان خصوصی کے طور پر حصہ لیں گے۔ مسٹر یادو مجاہد آزادی اور سابق ممبر اسمبلی راج بلي یادو کی برسی پر منعقد کانفرنس اور مجسمے کی نقاب کشائی راج بلي میموریل پبلک انٹر کالج، مڑنا، پورا بازار، ضلع فیض آباد میں کریں گے۔

اس سے قبل مسٹر یادو چار اگست کو اناؤ ضلع کے اٹوا نوايں گاؤں، تھانہ پروامیں سماج وادی پارٹی کے سینئر لیڈر مسٹر اوما شنکر چودھری کے انتقال پر ان کے اہل خانہ سے تعزیت کے لئے جائیں گے۔ مسٹر یادو پانچ اگست کو سماج وادی پارٹی کو مضبوط کرنے میں اپنی پوری زندگی وقف کرنے والے ’چھوٹے لوہیا‘اورصف اول کے سماجوادی لیڈر جنیشور مشر کی سالگرہ پر جنیشور پارک، گومتی نگر لکھنؤ میں مسٹر مشرا کے مجسمے پر گلہائے عقیدت پیش کریں گے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز