دہلی: لیفٹننٹ گورنر انل بیجل نے عام آدمی پارٹی کے ہیڈ آفس کا الاٹمنٹ منسوخ کیا

نئی دہلی۔ دہلی کے لیفٹننٹ گورنر انل بیجل نے جمعہ کو شنگلو کمیٹی کی رپورٹ کی سفارشات کو ذہن میں رکھتے ہوئے عام آدمی پارٹی (آپ) کے دہلی میں واقع ہیڈ آفس کے الاٹمنٹ کو منسوخ کر دیا ہے۔

Apr 07, 2017 11:12 PM IST | Updated on: Apr 07, 2017 11:12 PM IST

نئی دہلی۔ دہلی کے لیفٹننٹ گورنر انل بیجل نے جمعہ کو شنگلو کمیٹی کی رپورٹ کی سفارشات کو ذہن میں رکھتے ہوئے عام آدمی پارٹی (آپ) کے دہلی میں واقع ہیڈ آفس کے الاٹمنٹ کو منسوخ کر دیا ہے۔ آپ لیڈر سنجے سنگھ نے پریس کانفرنس کر یہ معلومات دی ہے۔ عام آدمی پارٹی کا یہ ہیڈ آفس 206 راج ایونیو پر واقع ہے اور دہلی سرکار نے اسے پارٹی کے لئے الاٹ کیا تھا۔

بتا دیں کہ حال ہی میں آئی شنگلو کمیٹی کی رپورٹ میں اس آفس کے الاٹمنٹ کے عمل پر سوال اٹھائے گئے تھے۔ شنگلو کمیٹی کے مطابق اروند کیجریوال حکومت نے انتظامی فیصلوں میں آئین اور عمل سے متعلق قوانین کی خلاف ورزی کرتے ہوئے اس آفس کو پارٹی کے لئے مختص کر لیا تھا۔ شنگلو کمیٹی نے 404 فائلوں کی تحقیقات کے بعد 101 صفحات کی یہ رپورٹ تیار کی ہے۔

دہلی: لیفٹننٹ گورنر انل بیجل نے عام آدمی پارٹی کے ہیڈ آفس کا الاٹمنٹ منسوخ کیا

Loading...

کمیٹی نے دہلی میں محلہ کلینک کے مشیر کے عہدے پر وزیر صحت ستیندر جین کی بیٹی کی تقرری کو غلط بتایا ہے۔ وہیں جین کے او ایس ڈی عہدے پر نكنج اگرواه کی تقرری کو بھی غلط بتایا ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ نكنج کو اس عہدے پر بٹھایا گیا ہے جو پہلے موجود ہی نہیں تھا۔ اس عہدے کو بغیر لیفٹننٹ گورنر کی اجازت سے بڑھایا گیا ہے۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز