بابری مسجد کی 25 ویں برسی پر ایودھیا میں سیکورٹی کے پختہ انتظامات

ایودھیا۔ اترپردیش کےایودھیا میں بابری مسجد کی شہادت کی 25 ویں برسی پر چھ دسمبر کو سیکورٹی کے چاق چوبند انتظامات کے درمیان دونوں کمیونٹی کے لوگ الگ الگ پروگرام منعقد کریں گے۔

Dec 03, 2017 10:29 AM IST | Updated on: Dec 03, 2017 10:29 AM IST

ایودھیا۔ اترپردیش کےایودھیا میں بابری مسجد کی شہادت کی 25 ویں برسی پر چھ دسمبر کو سیکورٹی کے چاق چوبند انتظامات کے درمیان دونوں کمیونٹی کے لوگ الگ الگ پروگرام منعقد کریں گے۔ وشو ہندو پریشد (وی ایچ پی) اس دن کو یوم شجاعت کے طور پر منائے گا وہیں مسلم تنظیم اپنے اپنے تجارتی ادارے بند رکھ کر یوم سیاہ منائیں گے۔ وہ مساجد میں بابری مسجد کی دوبارہ تعمیر کے لیے دعا کریں گے۔

وی ایچ پی نے اپنے ہیڈکوارٹر كارسیوك پورم میں یوم شجاعت منانے کا اعلان کر رکھا ہے۔ اس دوران ’سوابھیمان‘ عہد اجتماع (ہندو کانفرنس) اور بابری مسجد کی جگہ پر شاندار رام مندر کی تعمیر کے عہد کے ساتھ کاشی اور متھرا کے آزاد کا بھی عہد کیا جائے گا۔

بابری مسجد کی 25 ویں برسی پر ایودھیا میں سیکورٹی کے پختہ انتظامات

فائل فوٹو

دریں اثنا، ضلع انتظامیہ نے ان پروگراموں کو دیکھتے ہوئے ضلع میں حکم امتناعی لگا دیا ہے۔ ایڈیشنل ضلع مجسٹریٹ سٹی وندھيہ واسني رائے نے  یہاں بتایا کہ بابری مسجد منہدم ہونے کی پچيسويں برسی چھ دسمبر کو کچھ تنظیموں نے اپنے اپنے طریقے سے منانے کے اعلان کو دیکھتے ہوئے پورے ضلع میں حکم امنتاعی یعنی دفعہ 144 لگا دیا ہے جواگلے حکم تک یہ جاری رہیں گے۔ انہوں نے بتایا کہ چھ دسمبر کو دیکھتے ہوئے غیر سماجی عناصر کی طرف سے ان دنوں کے غلط استعمال نہ ہونے دینے کے لیے حکم امتناعی نافذ کی گئی ہے۔ ایودھیا اور فیض آباد میں سیکورٹی کے سخت انتظامات کئے گئے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز