مرلی منوہر جوشی، پوار اور یسو داس کو پدم وبھوشن، بھٹ اور چو راما سوامی کو پدم بھوشن

Jan 25, 2017 08:16 PM IST | Updated on: Jan 25, 2017 08:16 PM IST

نئی دہلی۔ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے تجربہ کار لیڈر مرلی منوہر جوشی، نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (این سی پی) کے سربراہ اور مہاراشٹر کے قدآور لیڈر شرد پوار اور معروف گلوکار کے جے یسوداس سمیت سات افراد کو ملک اور معاشرے کی ترقی میں قابل ذکر شراکت کے لئے پدم وبھوشن ایوارڈ سے نوازا جائے گا۔ان میں سابق لوک سبھا اسپیکر پی اے سنگما اور مدھیہ پردیش کے سابق وزیر اعلی اور گزشتہ دنوں انتقال کرنے والے سندر لال پٹوا کو یہ ایوارڈ بعد از مرگ دیا جائے گا۔ یوم جمہوریہ کے موقع پر 89 لوگوں کو پدم ایوارڈ سے سرفراز کرنے کا اعلان کیا گیا ہے لیکن ملک کے اعلی ترین شہری ایوارڈ بھارت رتن کے لئے کسی نام کا اعلان نہیں کیا گیا ہے جبکہ پدم بھوشن سات شخصیات اور پدم شری 75 لوگوں کو دیا جائے گا۔

پدم شری پانے والوں میں 20ایسے عام شخص ہیں جنہوں نے اپنی غیر معمولی عوامی خدمت سے اپنے علاقے میں نہ صرف مخصوص شناخت بنائی ہے بلکہ اپنے تخلیقی کاموں سے معاشرے کو نئی سمت بھی دی ہے۔ پدم ایوارڈ حاصل کرنے والوں میں 19 خواتین ہیں جن میں تھائی لینڈ کی شہزادی مهاچكري سري دورن اور نیپال کی انورادھا کوئرالہ بھی ہیں، جس نے ہزاروں افراد کو جسم فروشی سے آزاد کرایا ہے۔اس کے علاوہ پانچ غیر ملکی، بیرون ملک مقیم ہندستانی اور ہندستانی نژاد لوگوں کو بھی پدم ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔پانچ شخصیات کو یہ ایوارڈ بعد از مرگ دیا جا رہا ہے۔  پدم شری ایوارڈ حاصل کرنے والوں میں 20 ایسے عام لوگ بھی ہیں جنہوں نے اپنی غیر معمولی صلاحیت اور عوامی خدمت کے ذریعے معاشرے کو نئی سمت دی ہے۔ پدم بھوشن ایوارڈ حاصل کرنے والوں میں موہن وینا کے مشہور فنکار وشوموهن بھٹ اور تھائی لینڈ کی شہزادی مهاچكري سريندھورن، نامور صحافی مرحوم چو راماسوامي اور بہار کے یوگاآچاریہ سوامی نرنجن نند سرسوتی شامل ہیں۔

مرلی منوہر جوشی، پوار اور یسو داس کو پدم وبھوشن، بھٹ اور چو راما سوامی کو پدم بھوشن

گیٹی امیجیز

پدم شری حاصل کرنے والے اہم لوگوں میں گلوکار کیلاش کھیر، معروف گلوکارہ انورادھا پوڈوال، معروف مصنف نریندر کوہلی، کرکٹر وراٹ کوہلی، خاتون پہلوان ساکشی ملک، کھلاڑی دیپا ملک اور جمناسٹ دیپا کرماکر اور مشہور شیف سنجیو کپور شامل ہیں۔ پدم وبھوشن حاصل کرنے والوں میں تمل ناڈو کے روحانی گرو سدگرو جگی واسودیو اور کرناٹک کے پروفیسر ادھیپی رام چندر راؤ بھی شامل ہیں جبکہ پدم بھوشن حاصل کرنے والوں میں اتر پردیش کے پروفیسر دیوی پرساد دویدی، گجرات کے روحانی گرو رتن سندر مہاراج اور مہاراشٹر کے تہیمٹن اڈواڈيا بھی شامل ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز