یوپی اور بہار میں کا ایس ایس سی کا پرچہ لیک ، 5 لاکھ میں ویاٹس ایپ پر بیچی گئی آنسرشیٹ ، دو گرفتار

May 15, 2017 09:57 AM IST | Updated on: May 15, 2017 09:57 AM IST

نئی دہلی : اترپردیش اور بہار میں اتوار کو اسٹاف سلیکشن کمیشن کے امتحان کا پرچہ لیک ہونے کا معاملہ سامنے آیا ہے ۔ آگرہ میں تو امیدوار کے وہاٹس ایپ پر امتحان شروع ہونے سے پہلے ہی پرچہ آ گیا تھا ۔ آنسر شیٹ کو 5 لاکھ روپے میں تقسیم کیا گیا ۔

اس معاملے میں پولیس نے دو ملزموں کو گرفتار کیا ہے ۔ ان کے پاس سے موبائل بھی برآمد کیا گیا ہے، جس سے امتحان کا پرچہ آؤٹ کیا گیا تھا ۔ پرچہ لیک ہونے کے معاملے میں دہلی ہیڈکوارٹر نے جانچ کی ہدایت دی ہے ۔ ایس اسی سی کا امتحان اتوار کو 38 مراکز پر منعقد کیا گیا تھا ۔  پہلا پرچہ صبح 10 بجے سے تھا ۔

یوپی اور بہار میں کا ایس ایس سی کا پرچہ لیک ، 5 لاکھ میں ویاٹس ایپ پر بیچی گئی آنسرشیٹ ، دو گرفتار

نیو آگرہ پولیس کو پرچہ آؤٹ ہونے کی اطلاع ملی تھی ۔ اس کے بعد پولیس نے ديال باغ سے لوكیندر کو حراست میں لے کر پوچھ گچھ کی ۔ اس کے موبائل کے وہاٹس ایپ پر ایس ایس سی کا پرچہ اور اس کی آنسر شیٹ تھی ۔ لوکیندر سنگھ ایٹہ ضلع کے مرہچی کا رہنے والا ہے ۔  ملزم لوکیندر اور پشپیندر دونوں رشتہ دار ہیں ۔

اس کے انکشاف کے بعد پولیس نے ایگزام سینٹر کے باہر سے اس سالے پشپیندر کو گرفتار کرلیا ۔  تحقیقات کے بعد پولیس کو اس سے پرچہ اور آنسر شیٹ کی کاپی ملی ۔ یہ سوال اور جواب وہاٹس ایپ پر بھیجے گئے میسج کا ہی تھا ۔ اس معاملے میں پولیس سرغنہ کی تلاش کر رہی ہے ۔ بہار میں بھی پرچہ ہوا وائرل

پٹنہ میں نيٹ کا پرچہ لیک ہونےکے بعد اتوار کو ایس ایس سی  ایم ٹی این کا سوال و جواب لیک ہو گیا ۔ معلومات کے مطابق یہ سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا ۔ پہلے فیس بک اور پھر وہاٹس ایپ  پر پرچہ اور ماڈل آنسر شیئر کیا جانے لگا ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز