دہشت گردانہ حملے کی سازش، پٹھان کوٹ میں ملا ورديوں سے بھرا مشتبہ بیگ

May 29, 2017 12:34 PM IST | Updated on: May 29, 2017 01:24 PM IST

نئی دہلی۔ پٹھان کوٹ میں ورديوں سے بھرا مشتبہ بیگ ملنے کے بعد پنجاب پولیس اور سیکورٹی فورسز نے وہاں تلاشی مہم تیز کر دی ہے۔ پولیس سے ملی معلومات کے مطابق ایک مقامی شخص نے انہیں بیگ کی اطلاع دی تھی، جس کے بعد پٹھان کوٹ شہر اور ممون کینٹونمنٹ علاقے میں تلاشی مہم شروع کی گئی۔ نیوز 18 انڈیا کے مطابق دہشت گرد پٹھان کوٹ میں حملہ کر سکتے ہیں۔ ذرائع کے مطابق بڑی سازش رچی گئی ہے۔ الرٹ کے مطابق دہشت گردوں کے نشانے پر فوج اور پولیس کے کیمپ ہیں۔

پولیس کے ایک افسر نے بتایا کہ مشتبہ افراد کی تلاش کے لئے پولیس نے آرمی کے جوانوں کے ساتھ تلاشی مہم شروع کی۔ انہوں نے بتایا کہ پٹھان کوٹ کے ڈیفنس روڈ پر ویران جگہ پر آٹے کے بیگ میں پانچ شرٹ اور دو پینٹ برآمد کئے گئے ہیں۔ سال 2015 میں تین دہشت گردوں نے گرداس پور ضلع کے دينانگر واقع پولیس تھانے کو نشانہ بنایا تھا۔ ان مسلح دہشت گردوں نے ایک کار کو ہائی جیک کر پولیس تھانے پر حملہ کیا تھا، اس حملے میں 7 افراد ہلاک ہو گئے تھے جن میں ایک ایس پی بھی شامل تھے۔ بعد میں پولیس نے ان دہشت گردوں کو مار گرایا تھا۔

دہشت گردانہ حملے کی سازش، پٹھان کوٹ میں ملا ورديوں سے بھرا مشتبہ بیگ

گزشتہ سال چار دہشت گردوں نے پٹھان کوٹ کے ائیر بیس پر حملہ کیا تھا، اس حملے میں سیکورٹی فورسز کے سات جوان شہید ہو گئے تھے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز