نائب صدر انتخاب کے لئے جے ڈی یو کا یو ٹرن ، اپوزیشن کا ساتھ دینے کی بات کہی

Jul 05, 2017 11:03 PM IST | Updated on: Jul 05, 2017 11:03 PM IST

نئی دہلی: نائب صدر جمہوریہ کے انتخابات میں جے ڈی یو حزب اختلاف کے ساتھ رہے گی اور اپوزیشن جماعتوں کی جانب سے متفقہ طور پر منتخب کردہ امیدوار کی حمایت کرے گی ۔  صدارتی انتخابات کے معاملے میں این ڈی اے کے ساتھ کھڑی جے ڈی یو ابھی نائب صدر انتخابات میں حزب اختلاف کے ساتھ جائے گی ۔

این ٹی وی کی خبر کے مطابق یہ بات جے ڈی یو کے سکریٹری جنرل کے سی تیاگی نے کہی۔  تیاگی نے کہا کہ اپوزیشن جو بھی مشترکہ امیدوار منتخب کرے گا ، جے ڈی یو اس کے ساتھ ہے ۔ صدارتی انتخابات میں این ڈی اے کے امیدوار کی حمایت کرنے کے فیصلہ کے بعد اسے جے ڈی یو کا یو ٹرن مانا جا رہا ہے ۔

نائب صدر انتخاب کے لئے جے ڈی یو کا یو ٹرن ، اپوزیشن کا ساتھ دینے کی بات کہی

تیاگی نے مزید کہا کہ نائب صدر کے انتخاب کے لئے دوبارہ انہی 17 پارٹیوں کی میٹنگ بلا کر سب کی رضامندی سے اپوزیشن کے امیدوار منتخب ہونا چاہئے ۔ جے ڈی یو نائب صدر کے انتخابات میں حزب اختلاف کے ساتھ ہے ۔ نتیش کمار یہ صاف الفاظ میں کہہ چکے ہیں کہ صدارتی انتخابات میں این ڈی اے امیدوار رام ناتھ كووند کی دعویداری کی حمایت کا فیصلہ ایک ون ٹائم افیئر تھا ، ایک آئیسولیٹیڈ فیصلہ تھا ، ہم نائب صدر کے انتخابات میں اپوزیشن اتحاد میں روڑا نہیں بنیں گے ۔

جے ڈی یو کی جانب سے یہ بیان ایسے وقت میں آیا ہے ، جب کانگریس اپوزیشن جماعتوں کی جانب سے رکھے گئے امیدوار کے نام پر غور کے لئے تیار رہنے کا اشارہ دے رہی ہے ۔ اگرچہ صدارتی انتخابات کے دوران جس طرح نتیش کمار نے اپوزیشن کا ساتھ چھوڑا ، اس سے باہمی اعتماد کمزور ضروری ہوا ہے ۔ لیفٹ لیڈر ڈی راجہ کہتے ہیں کہ امیدوار کے انتخاب کے آخری دور میں پارٹی کا رخ دیکھنا ہوگا ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز