اترپردیش: ان نشستوں کے نام ہیں ایک جیسے، نتائج آنے پر چونکئے مت؟

یوپی میں کئی اسمبلیوں کے نام ایک جیسے ہیں، نتائج آنے پر الجھن پیدا نہ ہو اس لئے ہم آپ کو ان نشستوں کے بارے میں درست معلومات دے رہے ہیں۔

Mar 11, 2017 11:02 AM IST | Updated on: Mar 11, 2017 11:02 AM IST

نئی دہلی۔ اتر پردیش اسمبلی کے رجحانات آنے لگے ہیں۔ کچھ دیر بعد عوام کے مینڈیٹ کی تصویر صاف ہو جائے گی۔ ویسے یوپی میں کئی اسمبلیوں کے نام ایک جیسے ہیں، نتائج آنے پر الجھن پیدا نہ ہو اس لئے ہم آپ کو ان نشستوں کے بارے میں درست معلومات دے رہے ہیں۔

ردولی-ردھولی

اترپردیش: ان نشستوں کے نام ہیں ایک جیسے، نتائج آنے پر چونکئے مت؟

Loading...

یوپی میں ردولی اور ردھولی نام کی دو اسمبلی ہے۔ ردولی اسمبلی فیض آباد ضلع میں جبکہ بستی ضلع میں ردھولی اسمبلی ہے۔ نام ایک جیسے ہونے پر اشتباہ ہو سکتا ہے۔ فیض آباد کی ردولی سیٹ پر 2012 میں بی جے پی کو جیت ملی تھی جبکہ بستی کی ردھولی اسمبلی پر کانگریس کا قبضہ ہوا تھا۔

اٹاوہ-اٹوا

اٹاوہ اسمبلی سیٹ ایس پی کے گڑھ اٹاوہ ضلع میں ہے جبکہ سدھارتھ  نگرضلع میں اٹوا اسمبلی ہے۔ دونوں ہی سیٹوں پر 2012 میں سماجوادی پارٹی کا قبضہ تھا۔ اسمبلی اسپیکر ماتا پرساد پانڈے اٹوا سیٹ سے ممبر اسمبلی ہیں جبکہ اٹاوہ سیٹ سے رگھوراج سنگھ شاكیہ ایس پی کے ٹکٹ پر جیت کر آئے تھے۔

اترولی-اتروليا

اترولی اسمبلی مغربی اتر پردیش کے علی گڑھ ضلع میں ہے۔ 2012 میں ایس پی کے وریش یادو کو یہاں سے کامیابی ملی تھی۔ اتروليا اسمبلی پوروانچل کے اعظم گڑھ میں ہے جہاں سے ایس پی کے ہی سنگرام یادو اسمبلی پہنچے تھے۔

اورائی-اوريا

پوروانچل کے بھدولی ضلع میں ہے اورائی اسمبلی۔ اوريا اسمبلی اودھ علاقے کے اوريا ضلع میں ہے۔ اورائی اور اوريا دونوں ہی سیٹیں 2012 میں ایس پی کے پاس تھیں۔ دونوں اسمبلی نشستیں درج فہرست ذات کے لیے مخصوص ہیں۔

رام پور-رام پور خاص

رام پور اور رام پور خاص دونوں نشستیں اترپردیش میں وقار کی سیٹیں ہیں۔ رام پور ضلع کی رام پور سیٹ سے سماج وادی پارٹی کے سب سے بڑے مسلم چہرہ اعظم خان جیتتے آئے ہیں، تو رام پور خاص سیٹ کانگریس کی گڑھ مانی جاتی ہے۔ پرتاپ گڑھ ضلع کی رام پور خاص سے کانگریس کے بڑے لیڈر پرمود تیواری مسلسل 9 بار اسمبلی پہنچ کر ریکارڈ بنا چکے ہیں۔

پھول پور-پھول پور پوئی

الہ آباد کی پھول پور اسمبلی سیٹ پر 2012 میں سماجوادی پارٹی کا قبضہ تھا، پھول پور سیٹ پر تاریخ میں آج تک بی جے پی نہیں جیتی، لیکن اس بار پورے آثار ہیں۔ اعظم گڑھ کی پھول پور پوئی سیٹ پر بھی سماج وادی پارٹی کا قبضہ ہے۔ دونوں سیٹوں پھول پور اور پھول پور پوئی کے نام ایک جیسے ہیں۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز