Live Results Assembly Elections 2018

مہوبہ میں گاؤں والوں نے معاوضہ اور بازآبادکاری کے سلسلے میں پولنگ کے بائیکاٹ کا اعلان کیا

مہوبہ۔ اترپردیش میں بندیل کھنڈ کے كبرئي بلاک کے گاؤں والوں نے ایکوائر کردہ اراضی کا معاوضہ اور سیلاب زدہ علاقے کے باشندوں کی بازآبادکاری کا مطالبہ نہ مانے جانے پر ریاستی اسمبلی انتخابات کے چوتھے مرحلے میں 23 فروری کو ہونے والی پولنگ کے بائیکاٹ کا اعلان کیا ہے۔

Feb 13, 2017 12:08 PM IST | Updated on: Feb 13, 2017 12:08 PM IST

مہوبہ۔  اترپردیش میں بندیل کھنڈ کے كبرئي بلاک کے گاؤں والوں نے ایکوائر کردہ اراضی کا معاوضہ اور سیلاب زدہ علاقے کے باشندوں کی بازآبادکاری کا مطالبہ نہ مانے جانے پر ریاستی اسمبلی انتخابات کے چوتھے مرحلے میں 23 فروری کو ہونے والی پولنگ کے بائیکاٹ کا اعلان کیا ہے۔ بندیل کھنڈ علاقے میں ارجن سہائک آبپاشی اسکیم میں ایکوائر اراضٰی کا معاوضہ اور سیلاب زدہ علاقے کے باشندوں کی بازآبادکاری کا مطالبہ پورا نہ ہونے پر مہوبہ ضلع میں جھرسہیبا کے گاؤں والوں نے کل شام انتخاب کے بائیکاٹ کا اعلان کیا۔ انتظامیہ نے محکمہ آبپاشی کو دھرنے پر بیٹھے گاؤں والوں کی ناراضگی دور کرنے اور انہیں پولنگ کے لئے تیار کرنے کی ذمہ داری سونپی  ہے۔

ڈپٹی ضلع مجسٹریٹ پربدھ سنگھ نے آج یہاں بتایا کہ 750 سے زیادہ ووٹروں والے كبرئي بلاک کے جھرسہیبا کے گاؤں والوں نے کل شام اسمبلی انتخابات کے بائیکاٹ کرنے کے اعلان کے ساتھ علی پورہ میں دھرنا شروع کیا ہے۔ ضلع مجسٹریٹ اے کے سنگھ اور دیگر اہم حکام نے موقع پر پہنچ کر دھرنا دے رہے گاؤں والوں سے بات چیت کرکے الیکشن بائیکاٹ کا فیصلہ واپس لینے کی اپیل کی، لیکن کوئی ٹھوس نتیجہ سامنے نہیں آیا۔

مہوبہ میں گاؤں والوں نے معاوضہ اور بازآبادکاری کے سلسلے میں پولنگ کے بائیکاٹ کا اعلان کیا

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز