یوگی کے وزیر اعلی بنتے ہی شری رام جنم بھومی ٹرسٹ نے اٹھایا رام مندرکا معاملہ ، کہا : دور ہوں سبھی رکاوٹیں

Mar 19, 2017 08:59 PM IST | Updated on: Mar 19, 2017 08:59 PM IST

ایودھیا: شری رام جنم بھومی ٹرسٹ کے صدر اور منی رام داس چھاونی کے مہنت نرتيہ گوپال داس نے یوگی آدتیہ ناتھ کو اتر پردیش کے وزیر اعلی بننے پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ایودھیا میں مندر کی تعمیر کی راہ میں حائل رکاوٹوں کو دور کرنے میں ریاستی حکومت ضرور کامیاب ہوگی۔

مسٹر داس نے کہا کہ سماج اور قوم کے تئیں وقف، ریاست کی ترقی کے ساتھ ہی ریاست کے عوام کی بھلائی اور مندر کی تعمیر کی راہ میں حائل رکاوٹوں کو دور کرنے میں حکومت کا اہم کردار رہے گا۔ انہوں نے کہا کہ جو رام کے ساتھ ہے اس کی فتح بھی یقینی ہے۔یوگی آدتیہ ناتھ کی رہنمائی میں ریاست میں بننے والی حکومت ترقی کے ساتھ ساتھ رام راج کے تصور کو ضرور کامیاب کرے گی۔

یوگی کے وزیر اعلی بنتے ہی شری رام جنم بھومی ٹرسٹ نے اٹھایا رام مندرکا معاملہ ، کہا : دور ہوں سبھی رکاوٹیں

file photo

شري رام جنم بھومی ٹرسٹ کے سینئر رکن ڈاکٹر رام ولاس داس ویدانتي نے بھی گوركشاپيٹھادھيشور یوگی آدتیہ ناتھ کے اترپردیش کے وزیر اعلی بننے پر خوشی ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ ریاست کے عوام نے فیصلہ دیر میں کیا لیکن درست کیا ہے۔ اب ایودھیا میں خدابھگوان شری رام کے مندر کی تعمیر کی راہ میں حائل رکاوٹوں کو دور کرنے میں یہ حکومت کامیابی حاصل کرے گی، ساتھ ہی ساتھ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے منشور کو نافذ کرکے پوری ریاست کی ترقی کرنے کا ریکارڈ بنائے گی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز